sâmbătă, 13 iulie 2013

SE VOR ÎNRĂI , LUCRURILE , ŞI OAMENII , ŞI OMENIREA !

                                             9 August 2005, ora 23, 50 !

Eram singura, în camera mea si mă rugam, la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA DOMNULUI, când , brusc, aud GLAS, care spune tare aşa :

                        "ÎMI  VEI  DA MIE, SPRE  POMENIRE  !
                         SE  VOR  ÎNRĂI , LUCRURILE , ŞI  OAMENII  ŞI  OMENIREA "!

Dragii mei, după cum vedem cu toţii, lucrurile s-au înrăit şi mai mult, şi continuă să se înrăiască, pe zi ce trece, iar oamenii şi omenirea , majoritatea, ,s-au înrăit, şi nu se mai gândesc, decât la eu-l lor, şi nu şi la aproapele lor.
Putem schimba, această situaţie, prin CREDINŢĂ, prin RUGĂCIUNE CURATĂ, prin fapte de milostenie, şi atunci, şi DUMNEZEU ,care este şi BUN , dar şi DREPT, SE  va  milostivi, şi de noi,FIII SĂI, şi va îndrepta ,atât lucrurile rele, cât şi pe oameni, căci, le va face inima lor, mai bună, şi nu împietrită, cum le este acum.
Puţin mai târziu, tot în timpul Rugăciunii, aud GLAS, care spune aşa :

                  "PAGINILE  TOATE , ERAU  RASTIGNITE "!

Clipă în care, din senin, îmi apare în faţa ochilor închişi, DOUĂ PAGINI DE CARTE, îngălbenite de vremuri şi de vreme, pe care scria cu negru aşa :

                 "PAGINILE  TOATE, ERAU  RASTIGNITE "!
Da, fraţilor ! Dacă din acea CARTE, rămăsese doar cele două foi, cu siguranţă că, toată CARTEA, a fost rastignită, precum MÂNTUITORUL şi DUMNEZEUL nostru, al tuturor.
Sa fim buni, dragii mei, şi milostivi sa fim, ca nu cumva prin faptele noastre, să rastignim şi noi, din nou, nu PAGINILE CĂRŢII SFINTE, ci pe ÎNSUŞI DOMNUL ŞI MÂNTUITORUL nostru, IISUS HRISTOS.
                                           Cu preţuire si dragoste,
                                                                                Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu