marți, 9 iulie 2013

SUNT , DUPĂ HRISTOS ! CALEA - I , POT SĂ PREGATESC !

                                                          30 Noiembrie  2004, ora 6,14 dimineaţa !

Este iarnă, şi la această oră, încă se mai doarme, chiar daca, trebuie sa fii la serviciu la 7,30.
Si iata ca, O LUMINĂ, alb orbitoare, ca un fulger, îmi apre în ochii mei, închişi, ma trezesc, dar nu deschid ochii, pentru ca, CERUL nopţii, s-a topit, precum un fulg, în palma mea, şi astfel, văd acum, cu ochii închişi, UN CER , luminos, alb strălucitor, ca de ziuă, CER, care a apărut după CERUL nopţii, care se topise parcă, pentru a-i face loc, CERULUI de LUMINĂ, alb -orbitor de stralucitoare.
Aud, UN GLAS, puternic răsunător,  venind ,din CERUL SFÂNT, care spune tare aşa :

               " CALEA - I , POT  SĂ  PUN  LA  CALE , DA ?
                  SUNT , DUPĂ  HRISTOS "!

Clipă în care, ma văd pe mine, undeva ,lângă o vitrină, şi ţin în mâinile mele, o hârtiuţă, (un bileţel ),împăturită, şi întind mâna mea, ca să-l pun în acea vitrină, aparută din senin, în faţa mea, când....,spre uimirea mea, bileţelul, nu mai exista, în mâinile mele, ci aveam, O SFÂNTA ICOANĂ, cu MÂNTUITORUL IISUS HRISTOS, viu, în carne şi oase, cu CHIP luminat, cu păr castaniu şi inelat, cu ochii albaştri şi blânzi, care îmi zâmebeşte, şi mă priveşte, clipind din ochii SĂI , senini şi blânzi.
Abia în acest moment,am înţeles ce am de făcut pe viitor. Adică, să pregătesc ,(să pun ) CALEA VENIRII SALE, pentru a doua oară, pe acest Pamânt.
Prin ceea ce fac eu, dragii mei, scriind fară teamă, şi fară să mă ruşinez, fără să-mi pese câtuşi de puţin,.de jignirile, pe care mi le aduc, unii semeni, de-ai noştri, CALEA -I ,POT  SĂ PUN LA CALE , pot să-i pregătesc, pe semenii mei, spunăndu-le să se pregătească sufleteşte, prin POST şi RUGĂCIUNE, prin bunătatea inimii, şi prin MILA pentru Aproapele, că.., veacul acesta, va fi şi este, veacul în care , va veni HRISTOS, MÂNTUITORUL nostru al tuturor, CARUIA I se cuvine, toată cinstea, slava şi închinăciunea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor, AMIN !
Cu preţul vieţii mele, voi sluji LUI HRISTOS, trup şi suflet, şi voi pregăti CALEA SA, întorcând la CREDINŢA CREŞTIN ORTODOXĂ, pe cât mai mulţi semeni, ai mei şi ai noştri.
                                     Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu