duminică, 4 august 2013

CEL MAI SĂRAC SFÂNT, DIN CÂŢI AU EXISTAT VREODATĂ ., ÎN LUME.......! ÎNGERII , COMUNICĂ !

                                                        Bine v-am regăsit ,dragii mei !
                                                              4  August  2013, zori de zi  !

Dormeam, şi mă trezeşte UN GLAS, deosebit de frumos şi duios, care povestea ceva, cu mare blândeţe şi dragoste. Când eu m-am trezit, la auzul acestui GLAS, mi-a fost îngăduit, ca să aud şi să reţin , aceste CUVINTE dumnezeieşti, citez :

                  "CEL  MAI  SĂRAC , SFÂNT , DIN  CÂŢI   AU  EXISTAT  VREODATĂ  ,ÎN LUME....,
                   AVEA  UN  RUCSĂCEL , ÎN SPATE......!

Dragii mei, au fost si cu siguranţă, mai sunt şi azi, SFINŢI, dar care, nu au, doar UN RUCSĂCEL, în spate, ci au si un acoperiş, deasupra capului, au şi un loc, unde să-şi pună capul şi să se odihnească, au şi un loc, unde să se închine , LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, dar acest , SFÂNT, a fost singurul din toată LUMEA aceasta mare, care avea drept bogăţie a SA, doar UN RUCSĂCEL , în spate, şi în rest, numai pe DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, şi SFINŢII SĂI, în inimă şi-n suflet.
Şi credeţi-mă., avea tot ce are nevoie sufletul unui om, iubitor de DUMNEZEU şi de toate CELE SFINTE !
IUBITOR şi SLĂVITOR, al MAICII LUMINII, care, IL OCROTEA, cu ARIPILE SALE, DE MAICA A LUI DUMNEZEU.
Puţin mai tărziu, aud UN GLAS, care spune cu mare uimire, doar ,două cuvinte :

                    " ÎNGERII , COMUNICĂ "!

Dragii mei, comunicaţi şi voi, cu inima cu sufletul, cu TAINA RUGACIUNII SFINTE, atunci când vă rugaţi, LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, să o faceţi cu toată fiinţa, să simţiţi, că vă contopiţi cu RUGĂCIUNEA, şi astfel, că şi vedeţi,ceea ce spuneţi în Rugăciune, şi astfel, puteţi fi convinşi că, RUGACIUNEA, va fost ascultată, şi că BUNUL şi PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, ne-o va împlini, după VOIA SA, şi nu după VOIA noastra, aşa cum ,şi IISUS MÂNTUITORUL LUMII, când era sus, pe SFANTA CRUCE, a  zis :

                  'PĂRINTE, DACĂ ESTE CU PUTINŢĂ, SĂ TREACĂ PAHARUL ACESTA !
                   DAR, SĂ FIE , VOIA  TA, ŞI NU VOIA MEA !"

Aşa şi noi, să spunem, întotdeauna, :
                "DOAMNE, FIE  VOIA TA , CU MINE PĂCĂTOSUL, ŞI NU VOIA MEA !"

                               Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu