joi, 1 august 2013

DUMNEZEU , A ÎMPĂRŢIT LUMEA , ÎN DOUĂ !!!

                                                            31  Ianuarie, 2006, zori de zi !

Dormeam, şi brusc, mă trezeşte UN GLAS, care spune aşa :

             "NU  VEDEŢI , ACEST LUCRU ?
              NU  VEDEŢI , CĂ DUMNEZEU , A ÎMPĂRŢIT  LUMEA, ÎN DOUĂ ?

Şi iarăşi, aud GLAS, care spune aşa :

            "DOAMNE ! SLAVĂ  ŢIE !
              SLAVĂ  ŢIE, CELUI CE NE ARDE , LUMINĂ "!

Dragii mei, şi noi să aducem SLAVA şi ÎNCHINARE LUI DUMNEZEU , şi MAICII DOMNULUI, şi sufletul nostru, tare se va bucura, hranindu-l cu HRANA CEA DUMNEZEIASCA.

                                       17 SEPTEMBRIE  2004, la serviciu fiind !

Eram la serviciu şi brusc aud GLAS, care spune ,aşa :

            "ŞI  DUMNEZEU , A  COBORÂT  LA TINE , ŞI A ZIS :
              IATĂ , PRIMEŞTI  DUH  SFÂNT !
              ŞI  ÎNGERUL  PĂCII , LE VA FI LOR, LUMINĂ ,
              ŞI  VOR VEDEA , LUMINA "!
               DECLAR , GLASUL  TĂU , URCUŞĂ  A CARPAŢIULUI "!

Fraţilor, şi am primit DUH SFÂNT, şi astfel, eu vad si aud , TAINE DIN TAINELE ,LUI DUMNEZEU, pe care, O PARTE, LE SCRIU AICI, şi LE împart, cu voi toţi, iubitorii de DUMNEZEU, şi MAICA SFÂNTĂ !
Am promis şi am jurat LUI DUMNEZEU, că nu mă voi abate, de la CUVÂNTUL LUI, şi că, Îi dăruiesc, LUI, inima mea, sufletul meu, cugetul meu şi întreaga-mi fiinţi, ca să facă, ceea ce VOIEŞTE CU ELE, căci ale LUI , sunt,şi nu ale mele.
Şi pot spune cu frică şi cu modestie, că DUMNEZEU şi MĂICUŢA DOMNULUI, mă ajută în toate cate fac, şi scriu aici, iar eu, îmi respect cu sfinţenie, PROMISIUNEA facută LUI, aceea , de a face cunoscut, al SĂU CUVÂNT !
                                    Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu