vineri, 9 august 2013

EU , SUNT UN FIR , DIN CUVÂNT ! ESTE APĂRĂTOAREA , LUI HRISTOS TAINE !

                                                              7  IANUARIE  2005, ora 5,19 dimineaţa !


Dormeam, si brusc, ma trezeşte propriul GLAS, care spune  cu dragoste aşa :

                        "EU  SUNT , UN  FIR  DIN  CUVÂNT "!
                          DE  CE , BINECUVINTEAZĂ  DOAMNE , BRAŢUL  TĂU, CĂTRE  MINE ?

Apoi UN ALT GLAS, spune foarte ferm aşa :

                       "ESTE  APĂRĂTOAREA , LUI  HRISTOS !
                         LUI  HRISTOS , TAINE  !"

Fraţilor, vă închipuiţi, ce am simţit eu, în sufletul meu, în inima mea, la auzul acestor CUVINTE, dumnezeieşti.
Cum aş putea eu, pleca urechea, la răutăţile oamenilor, la jignirile lor, când BUNUL DUMNEZEU, mi-a dat un asemenea DAR, de a sluji, CUVÂNTULUI  LUI  ?
Să-mi fie mie teamă de cuvintele oamenilor ? Niciodată! Fiecare , este liber să spună ce vrea , cum gândeşte, iar eu, voi încerca sa-l conving, să meargă pe CALEA CEA BUNA, BINEPLĂCUTĂ LUI DUMNEZEU !
Aşa cum v-am mai spus, nu-mi ajunge această viaţă, ca să aştern pe BLOG,    TAINE din TAINELE DOMNULUI NOSTRU IISUS  HRISTOS !
Am promis LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, ca ma dedic TRUP si SUFLET , inima si cuget, PORUNCII LUI DUMNEZEU, si ca, voi apăra CUVÂNTUL SĂU, cu preţul vieţii mele.
Ce folos de viaţă, dacă nu avem dragoste, faţă de HRISTOS, faţă de APROAPELE nostru?
Viaţa pe Pământ, este grabnic trecătoare, şi bine este si ne va fi, ca s-o cheltuim cu folos, pentru suflet, întru CREDINŢĂ, NĂDEJDE ŞI DRAGOSTE, întru DUMNEZEU şi MAICA SFÂNTĂ, şi faţă de Aproapele.
                                            Tot cu dragoste, ca întotdeauna, MARIA ( UN FIR, DIN CUVÂNTUL LUI IISUS HRISTOS ),

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu