vineri, 23 august 2013

LACRIMILE NEGRE , ALE MAICII LUI DUMNEZEU ! SE VOR ÎNRĂI LUCRURILE ......!

                                                         9 August  2005, ora 23, 5o !

Mă rugam, în micul şi umilul meu, colţ de Rai, din camera mea.  Brusc, ochii mi se închid, şi astfel mă văd într-o SFÂNTĂ BISERICĂ, goală.,unde toate SFINTELE ICOANE, sunt presărate cu limbi negre, deci, nu cu limbi de foc, ci cu limbi negre ca de fum. În mijlocul SFINTELOR ICOANE,   O văd pe MAICA DOMNULUI, din a căror ochi, curg LACRIMI  NEGRE !   LACRIMI  ADEVĂRATE  ,din SFANTA  ICOANA, a MAICII  DOMNULUI.  
Era o privelişte extrem de dureroasa şi de tristă. Sfintele Icoane, toate, îmbrăcate în limbi negre ca de fum negru, şi in mijlocul lor, MAICA DOMNULUI, din SFANTA ICOANA, plânge tot cu LACRIMI  NEGRE . Aud UN GLAS, care spune aşa ;

                   "ÎMI  VOR DA  MIE , SPRE  POMENIRE !
                    SE  VOR  ÎNRĂI  LUCRURILE., OAMENII  ŞI  OMENIREA  !".

Deja vedem fraţilor, cât de mult, s-au înrăit şi lucrurile şi oamenii şi întreaga omenire, din păcate.
Dimineaţa în zori, aud UN GLAS, din CER, care întreabă aşa ;

                     "CE  TE  UIŢI  LA  MINE ?
(şi un glas tremurând raspunde ):
                     MĂ  UIT , CĂ  TU  TE  UIŢI  ŞI LA  SĂRACU  ! TU  DOAMNE !
                     DOAMNE ! DOAMNE !  "( şi glasul, izbucneşte în plâns, nu mai poate scoate niciun cuvânt şi se pierde ca un ecou ).
Dragii mei ! Să ne rugăm, să ne uităm la BUNUL  DUMNEZEU, ca să ne vină şi nouă în ajutor, iar noi, să-I aducem, SLAVĂ , CINSTE ŞI MĂRIRE, acum şi în vecii vecilor, AMIN !
                              Cu dragoste, Maria                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu