duminică, 11 august 2013

MĂ ÎNCHIN , LA CINSTIREA TA , DOAMNE ! CEL CARE , ARE LUMINA !

                                                            9 Ianuarie  2005 , ora 23 !

             Mă rugam, singură fiind, în camera mea, şi Rugăciunea mi-a fost întreruptă, de propriul GLAS, care se ruga cu dragoste, altfel de cum citeam eu Rugaciunile din Cartea Sfanta, citez: 

                               " MĂ  ÎNCHIN , LA  CINSTIREA  TA  DOAMNE ,
                                 MĂ ÎNCHIN , LA PUTEREA TA,
                                 FĂ - MĂ  CU  CINSTIRE ,
                                 APĂRĂ-MĂ CU MILOSTIVIRE !
Mi se întâmplă foarte des, ca în timpul Rugaciunii mele, GLASUL meu, să spună altceva, decât ceea ce eu, cu bună ştiinţă, doresc eu, a spune, a mă ruga. Totul, se întâmplă fără voia mea., e ca si cum, nu as mai fi eu, în locul în care eram, şi sunt cu totul in alt loc, iar gândurile mele, nu mai sunt ale mele, Glasul meu, nu mai este al meu, voia mea, nu mai este după voia mea, nimic nu mai este al meu, sau nu potsă mai decid eu, pentru mine, ci numai PUTEREA LUI DUMNEZEU!
   Şi iată că, încerc să îmi reiau Rugăciunea, de unde am rămas, dar GLASUL meu, spunea iar, fără voia mea, aşa :
                    "CEL  CARE , ARE  LUMINA ,
                      CEL CARE , ARE ADEVĂRUL !
                      CEL CARE, MI  L-A  DAT  MIE "!

Da, fraţilor ! IISUS  HRISTOS, DOMNUL  ŞI  DUMNEZEUL  NOSTRU, mi-a încredinţat mie, ADEVĂRUL SĂU, iar eu, încerc ,cu dragoste şi cu frica de a nu greşi, să vi-L aduc, vouă fraţilor, scriind aici, CUVÂNTUL MÂNTUITORULUI, care vindecă, tămăduieşte, atât inima cât şi sufletul, celui care crede în EL, în CUVÂNTUL LUI, CUVÂNTUL DOMNULUI !

                                       Cu preţuire şi dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu