sâmbătă, 24 august 2013

ŞI MAICA DOMNULUI , ŢINEA PE UMĂRUL Ei DREPT, SFÂNTA CRUCE ! DECI , V-AM SPUS VOUĂ , PENTRU VOI !

                                                            6  Aprilie  2007 , ora 0, 11 noaptea !

Mă rugam, şi aşa cum se întâmplă aproape întotdeauna, ochii mi se închid, fără voia mea, şi astfel văd, pe MĂICUŢA  DOMNULUI, PURUREA , PREA  CURATA  FECIOARA MARIA , în veşminte roşii ca de catifea, cu UN CHIP, strălucitor, ca soarele, şi care, ţinea la pieptul SĂU, pe umărul Ei, căci era mai înaltă SFÂNTA CRUCE, O SFÂNTĂ CRUCE, din lemn maro închis, care era sculptată, exact ca şi SFÂNTA CRUCE, din articolul...UIMITOR !  DUMNEZEU  NE  DĂ SEMNE , CREDEM  NOI  OARE  ÎN  ELE ?, din data de 12  o2  2013, unde găsiţi şi un clip video.
Deci, fraţilor, MAICA DOMNULUI,acum  ca şi în alte dăţi, a confirmat ADEVĂRUL SFINTEI CRUCI, din CARTOFUL pe care îl vedeţi ,în toată MINUNEA lui dumnezeiască, în acest videoclip, din articolul menţionat mai sus. Au trecut 6 ani, de la aceasta trăire şi la 12 februarie 2013, SFANTA CRUCE , din cartof, era SFNTA CRUCE, de pe umărul MĂICUŢEI ! Identică ,ca două picături de apă.
Aud UN GLAS, tare rugător, care spune aşa :

              "MÂNTUIEŞTE !
               SĂ  CAUŢI , ŞI  SĂ  MÂNTUIEŞTI BUNULE , SUFLETELE  NOASTRE "!

Şi GLAS, din CERUL  SFÂNT , se aude răsunător :

               "ADEVĂR , ADEVĂR , GRĂIESC  VOUĂ !
                 CĂ  NIMENI , NU A TRECUT, ŞI  NICI  NU  VA TRECE  PRIN  URECHILE  ACULUI , FĂRĂ  SĂ MĂ CUNOASCĂ  PE MINE  !
                  DECI , V-AM  SPUS  VOUĂ , PENTRU  VOI "!

Dragii mei, şi eu , v-am mărturisit vouă, pentru voi, CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU, pentru ca şi voi, să credeţi cu toată fiinţa voastră, şi să umblaţi în această viaţă, numai pe CALEA LUI HRISTOS, care este CALEA MÂNTUIRII  SUFLETULUI nostru.
Bogăţiile materiale, sunt bune, numai cât să putem trăi modest; altfel, acestea , când prisosesc, ne fac să uităm de DUMNEZEU, să ne îndepărtăm de CREDINŢĂ, şi să ne alipim inima, de aceste bogăţii materiale, care , acolo sus, sunt praf si cenuşă, în faţa LUI DUMNEZEU !
   Aveţi CREDINŢĂ tare, în inimă şi-n suflet , fiţi buni şi milostivi, ca să vă fie vouă bine, şi în această viaţă,
si in viaţa veşnică.                                              Cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu