marți, 24 septembrie 2013

ATOTDUMNEZEIREA ! ATOTDUMNEZEIREA PĂMÂNTULUI !

                              24  Septembrie  2013, ora 15,30 !

Stăteam puţin în pat, voiam să mă odihnesc, când aud GLAS din CER, care pur şi simplu striga tare aşa :

              "PĂMÂNTUL !  ATOTDUMNEZEIREA! (şi un alt glas, întreabă ):
               ATOTDUMNEZEIREA  PĂMÂNTULUI ? (şi răspunsul veni ):
               "DA !  ATOTDUMNEZEIREA  PĂMÂNTULUI !( şi un alt glas, spune tare trist ):
               "ŞI  ÎI  TREBUIE  PĂMÂNT , ŞI  NU ARE  DE  UNDE  SĂ CUMPERE "!
Iar în clipa următoare, glasul se pierde ca un ecou, iar eu mă grăbesc a scrie toate câte am auzit .
Dragii mei, mulţi dintre voi nu veţi crede, dar venirea LUI  IISUS  HRISTOS, pe Pământ, este foarte aproape  ca timp; se va întâmpla în secolul acesta, în care trăim noi.
Timpul se scurge foarte repede, anii zboară, dar în suflet ce ne rămâne? Priviţi în urmă, cu ce aţi rămas din toate plăcerile lumeşti ?
Toate s-au dus ca un fum.
Acum priviţi în sufletul vostru, şi ce vedeţi ?
Aţi găsit faptele bune, pe care le-aţi făcut celor necăjiţi ? Nu le-aţi văzut, pentru că nu le-aţi făcut, nu toţi aţi făcut.
Aţi văzut cumva, RUGĂCIUNEA curată, adresată LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI ? Nu aţi găsit-o, pentru că aţi fost prea grabiţi, ca să îngenuncheaţi şi să aduceţi RUGĂCIUNE curată de mulţumire şi slavă LUI DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI. Repet, nu toţi, ci cea mai mare parte dintre oameni, dintre semenii noştri, nu au timp de Rugăciune, şi de fapte bune. 
Majoritatea sunt într-o permanentă grabă, uitând de DUMNEZEU şi de tot LUCRUL MÂINILOR  LUI  DUMNEZEU !
Dar a venit  timpul, MINUNILOR LUI DUMNEZEU, pe Pământ; a venit timpul de ÎNDUMNEZEIRE  A  PĂMÂNTULUI .,şi aşa cum spune în citat, nu s-a găsit nicăieri,  PĂMÂNT curat şi bineplăcut LUI DUMNEZEU, pentru pregătirea ATOTDUMNEZEIRII PĂMÂNTULUI.
Dar în ROMÂNIA, care este numită de SUS, al doilea IERUSALIM, DUMNEZEU a găsit loc curat, Pământ curat, în care să vină PREA SCUMP  FIUL SĂU, şi MÂNTUITORUL nostru IISUS  HRISTOS !
Să ne pregătim sufleteşte şi trupeşte, ca să-L primim cu inima deschisă şi cu sufletul curat, căci va veni; va veni în acest veac!
                           Cu dragoste şi cu preţuire , Maria.

Un comentariu:

  1. "Nadejdea mea este Tatal,
    Scaparea mea este Fiul,
    Acoperamantul meu este Duhul Sfant.
    Treime Sfanta Marire Tie"

    Doamne ajuta-ne sa putem sta drepti in fata balantei pacatelor noastre!

    Daniela

    RăspundețiȘtergere