luni, 9 septembrie 2013

CUBA , CUBA ! STAMBUL, STAMBUL ! LA UMBRA CRUCII TALE , EU DOAMNE, VREAU SĂ MOR !

                                                    23 decembrie  2011  , zori  de zi !

Dormeam, dar brusc, mă trezeşte UN GLAS, foarte puternic răsunător, care strigă  cu disperare aşa ;

                    "ŞI  CUBA  !  ŞI  CUBA  !  ALO ! ALO ! ALO ! 
                      LA  PUTERE , RĂMÂNE  VIITORUL  !
                     STAMBUL ! STAMBUL !  PRIN  GREA  ÎNCERCARE..."!

Si glasul se pierde ca un ecou.
Dar după doar câteva minuţele , aud din nou, alt GLAS, care spune aşa :

                    "LA  OCÂRMUIREA  ŢĂRII , PATRIARHII  ORTODOXIEI  ROMÂNE !
                     CREDINŢA , IAT-O  PENTRU  FORFECARE !
                     CREDINŢA,  FAŢĂ  LUI  DUMNEZEU !
                     FAŢĂ  LUI  DUMNEZEU "!

Şi iată dragii mei, că aşa este ! CREDINŢA, este forfecată şi cunoaştem cu toţii, cât de forfecată, cât de împărţită este pe acest Pământ. Nu o să mai intru eu în detalii, pentru a nu supăra pe nimeni.
Seara târziu , în timp ce mă rugam, Rugăciunea -mi este întreruptă de propriul GLAS,  care spune altceva decât ceea ce spuneam eu ,în acel moment :

                    "LA  UMBRA  CRUCII  TALE, 
                      EU  DOAMNE , VREAU  SĂ  MOR .
(şi un alt GLAS, îmi spune imediat ):
                   LA  UMBRA  CRUCII  TALE , 
                   PRESIMT  CĂ  AI  SĂ  MORI "!
                   AM  VĂZUT  LUMINA ! AM  VĂZUT  LUMINA , CEA  ADEVĂRATĂ !"
                   CEA  ADEVĂRATĂ !

Dragii mei, îmi doresc din toată inima, ca LA UMBRA CRUCII, atunci când DUMNEZEU va  hotărâ, acolo să-mi dau sufletul meu, în MÂINILE SALE !
Mergeţi dragii mei, la SFANTA  BISERICĂ, rugaţi-vă, şi venind acasă faceţi fapte bune, care vă va duce ,cu o treaptă mai sus, spre ÎMPĂRĂŢIA  LUI DUMNEZEU .
                                                  Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu