luni, 23 septembrie 2013

DOAMNA PSIHOLOG DANIELA , AŞTEAPTĂ ÎNTREBĂRILE VOASTRE !!!

                                           Dragii mei, 

M-aţi trimis la PSIHOLOG ?  Iată că ne-a trimis BUNUL DUMNEZEU , UN PSIHOLOG pe Blog ! Puneţi-i întrebări de orice fel, în legătură cu mine, cu tot ce eu trăiesc, şi sunt sigură că d-na Psiholog, nu va fi părtinitoare, şi vă va aduce lămuriri, în tot ceea ce vă nedumireşte, cu privire la persoana mea, şi la toate câte scriu eu aici pe Blog.
Cine ştie, poate DUMNEZEU, ne va trimite şi UN PSIHIATRU, şi aşa, să putem să descâlcim iţele, şi să ne punem ordine în gânduri.
Deşi eu v-am spus că, oriunde , oricând, la orice oră din zi şi din noapte, primesc cu mare drag, să fiu supusă la toate TESTELE posibile şi imposibile.
Promit aici, în faţa tuturor, îmi asum toată responsabilitatea, că nu mă voi sustrage de la absolut niciun TEST, dacă acesta este ,pentru a dovedi că spun şi scriu ADEVĂRUL, CUVÂNT din CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !
BUN VENIT, AICI PE BLOGUL  LUI  DUMNEZEU, DOAMNĂ PSIHOLOG, DANIELA !
Dumnezeu, v-a trimis nouă, aici pe Blog, spre luminarea multor minţi,a semenilor noştri.
                  Cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. Dragi cititori,numele meu este Daniela,specializarea mea este de psiholog clinician,ce as putea sa va spun?!As vrea sa cred ca cei care citesc acest blog sunt oameni cu suflet bun,cu siguranta fiecare are cate o problema in inima lui,chiar si doamna Maria le are pe ale ei,si eu care am o anumita profesie am suferinte,dureri,tristeti...dar asta nu inseamna ca nu margem mai departe,as vrea sa va ajut cu ce pot eu,cu un gand bun cu o alinare despre asta este vorba,daca cineva doreste sa ma intrebe ceva o poate face aici pe acest blog,unde se intalnesc adevaratele suflete,bucuroase,triste,entuziasmate,fricoase.
    In legatura cu Maria,eu pot sa va spun voua ca nu o cunosc personal,nu stiu exact cum arata,dar.....stiu un singur lucru ca "meseria"ei nespecificata in COR (codul ocupatiilor din Romania) este una adevarata,si de care puteti beneficia,fara costuri materiale,fara vesnicile "atentii",fara sa va dati un nume,fara sa va temeti ca veti fi judecati...beneficiul va fi de partea dumneavoastra atunci cand seara va veti pune cu capul pe perna dumneavoastra si veti fi multumit si implinit ca un gand rau a disparut,ca problema banilor putini pt plata facturilor nici nu este chiar asa de greu de rezolvat,ca acel copil care acum are febra si e bolnav...maine va fi sanatos si zambitor..
    Toate lucrurile au o rezolvare,sa indepartam in primul rand disperarea,prin a comunica suferinta noastra!
    In ceea ce priveste sanatatea mintala a noastra,sau a Mariei nu aveti de ce sa va ingrijorati,daca nu credeti ceea ce scrie ea este de inteles,pt ca suntem oameni si suntem prin natura noastra preventivi si asta este un lucru bun..Adevarul se afla in sufletul nostru,trebuie sa-l cautam acolo,sunt convinsa ca si dumneavoastra cititorii aveti probleme diverse,mai mari sau mai mici,dar puntea de legatura spre rezolvarea lor sunt tot oamenii care va intind o mana,si va ajuta sa urcati o treapta si sa priviti problemele de acolo ca si cum nu ar fi ale dumnevoastra.

    Sa aveti o zi frumoasa si va astept atat eu cat si Maria,sa vorbim mai intai,fara nume,doar cu sufletul!

    Cu drag Daniela

    RăspundețiȘtergere