duminică, 22 septembrie 2013

VIN DIN NOU PUHOAIELE DE APĂ ! IAR CRUCILE DIN LEMN , ERAU SMULSE DE APE , ŞI PLUTEAU ÎN BĂLŢILE DE O JUMĂTATE DE METRU DE PE MORMINTE !

                                    22 Septembrie 2013 , ora 3 dimineaţa !

Dormeam la această oră, dar O LUMINĂ puternică ca un fulger, mă face să tresalt puternic de pe pat, şi astfel văd UN CER de ziuă, dar pe CER, văd mulţi nori grei de ploaie.
În următoarea clipă, CERUL parcă s-a rupt, şi din CER, apa curgea ca o cascadă de pe munte.
Nu am mai văzut, niciodată în viaţa mea, o asemenea ploaie torenţială.Apoi vântul şi-a făcut apariţia şi era foarte mânios, căci ridica tabla de pe acoperişul caselor, iar ploaia torenţială, cădea din CER, ca o cascadă şi nu se vedea nimic în atmosfera, pe casa ,sau om cu om ; ploaia era atât de puternică încât, dacă nu curgea apa şuvoaie, ziceai că este o ceaţă densă, atât de tare ploua.
Dragii mei, ştiu că aceste puhoaie de apă, se vor abate asupra Pământului, şi peste oameni, nu ştiu locul şi ziua, dar ştiu ca este aproape ca timp, şi că pe undeva ,pe acest Pământ vom auzi  cât de curând ,de PUHOAIE DE APĂ.,de INUNDAŢII şi VÂNT EXTREM DE PUTERNIC ,care va lua cu el acoperişul caselor.
După ce am văzut cum acoperişurile caselor, erau luate de vânt şi ploaie, îmi este arătat UN CIMITIR, în care văd cum fiecare mormânt are pe el, apă atât de mare, cât până la genunchi.
În apa aceasta mare, de pe morminte, apă ce nu a mai putut fi absorbită de Pământ, şi era deasupra lor, pluteau CRUCILE de lemn, de la căpătâiul mormântului.
Niciun mormânt nu mai avea CRUCEA de lemn la căpătâi, pentru că apa, le-a smuls şi le-a culcat la Pământ, iar acum pluteau pe apa ce acoperise toate mormintele.
Cimitirul fraţilor, devenise..un râu ,care acoperise toate mormintele, şi care ducea cu el toate CRUCILE din lemn.  Pământul o luase la vale, fraţilor cu tot cu Morminte şi cu CRUCILE din lemn, plutind pe apa de o jumătate de metru.
Dragii mei, ştiu că nu sunt  tocmai bune, veştile pe care vi le-am adus aici în scris, dar eu aşa le-am primit de SUS, şi numai aşa le pot dezvălui, precum mi-au fost arătate.
Să avem însă CREDINŢĂ, NĂDEJDE ŞI DRAGOSTE , în DUMNEZEU şi MĂICUŢA DOMNULUI, şi vom fi păziţi de toate durerile sufleteşti şi trupeşti,atât noi cât şi cei dragi nouă.
                        Cu dragoste, Maria.

Un comentariu:

  1. Buna dimineata!
    Dragi cititori ai acestui bolg,vreau sa va intreb ce parere aveti despre Maria?Ce fel de om crede-ti ca este?De ce crede-ti ca scrie toate aceste lucruri?
    Raspunsul cu totii il gasim in sufletul nostru,as vrea sa va bucurati si voi de ceea ce se intampla dincolo de problemele zilnice,servici,copii,sa ne acordam un timp pt noi,sa invatam sa fim mai buni,sa lasam cumparaturile online sau facebook-ul 2 minute si sa ne deschidem sufletul,fiecare dintre noi cauta o alinare...va propun sa o gasim impreuna,aici gasiti doctori,economisti,avocati,psihologi care cred in acealasi Dumnezeu.
    Daca Dumnezeu ti-a indrumat pasii pe acest bolog inseamna ca vrea sa fi salvat din suferinta ta,indiferent care este ea..Incearca sa nu treci cu vederea unui semn mic dar important!

    Va doresc o zi buna tuturor,iar eu va astept aici,impreuna cu Maria,sa ne deschidem inima,unuia in fata celuilalt!

    Ceea ce se scrie aici nu este doar o insiruire de cuvinte a unui om nebun,va pot garanta eu ca acest om Maria este mai normala decat noi toti poate si decat mine care pana mai ieri eram la fel de nepasatoare ca si voi,dar durerea si necazul meu,m-au trezit la adevarata realitate a acestei vieti.

    Cu drag Daniela!

    RăspundețiȘtergere