miercuri, 23 octombrie 2013

AMERICA ??? !!! PERICOL ÎN AMERICA ??? !!! INTRAŢI ÎN AMERICA , DE SUS JOS !!!

            OARE ,  CE  SE  VA  MAI  ÎNTÂMPLA, 
              DE  ACEASTĂ  DATĂ   ÎN   S. U . A  ?

                            23 OCTOMBRIE  2013, ora 16,40 !

Am dormit un pic, în această după amiază şi somnul mi-a fost întrerupt de două GLASURI, distincte între ele,citez:

                 "IA  VECINE  ! (şi alt glas intervine prompt):   ÎN  VECINE !
              ÎN  VECINE , MAI  DEGRABĂ !
 INTRAŢI  ÎN  AMERICA , DE  SUS  ÎN JOS !                          DE  SUS  ÎN  JOS !  (glas poruncitor )

(şi glasul dispare),dar văd cu ochii închişi, UN CER de noapte albastră ,senin, şi transparent, şi jos pe Pământ, văd un bărbat înalt, ce privea spre CER, ca şi cum ar vedea ceva, sau urmează a vedea ceva. 
Acest bărbat, semăna leit, cu PREŞEDINTELE 
 S. U . A  ,BARACK  OBAMA , care părea  extrem de îngrijorat.
Dragii mei, mai mult ce aş putea să vă mai spun, legat de acest subiect ?
Eu doar ,le văd şi le aud, ce  se va întâmpla, când se va întâmpla, unde anume, eu nu ştiu să vă spun, pentru că nu mi s-a descoperit.
Atât cât mi-a fost dat ca să văd şi să aud, atât am scris aici ! Dar să ştiţi că, fie că vrem, fie că nu vrem, S. U. A . , va mai trece iar, printr-un alt  necaz , şi nu va  fi ceva  uşor. !
Să ne rugăm BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, ca să fim şi noi ocrotiţi, şi poporul american, şi toate popoarele lumii acesteia.
Pentru că, DUMNEZEU, nu vrea moartea păcătosului, ci vrea ca el să se întoarcă la EL, şi să fie viu !
                    Cu dragoste şi cu iubire de semeni,
                                             Maria !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu