joi, 24 octombrie 2013

CUTREMURUL MAI MARE , VA VENI !

                          24  Octombrie  2013, ora 23, 45 !
                              Fraţilor, 

Şi tot în timp ce scriam aici pe Blog, acum în acest minut, iarăşi ochii mi se închid fără voia mea, şi văd casa de lângă mine, a vecinului meu, cum se clatină  extrem de tare. 
UN  CUTREMUR  puternic, scutura pământul şi casa, precum se leagănă vaporul pe valurile mării, chiar dacă este ancorat.
Şi văd cu ochii închişi fireşte, cum sub streaşina casei, apare O LUMINĂ AURIE, ca de Soare, şi în mijlocul LUMINII aurii, ca de SOARE, se află un om, un bărbat, care ţinea cu trupul său, cu puterea sa, peretele casei, ca să nu se dărâme, de forţa CUTREMURULUI.  Faţa lui era schimonosită, de efortul pe care îl depunea, ca să stopeze forţa CUTREMURULUI, şi să nu cadă peretele.
Dragii mei, am dorit să vă spun ceea ce am văzut în această seară, nu pentru ca voi să vă temeţi, ci pentru ca atunci când se va întâmpla, voi să vă amintiţi de  ceea ce v-am spus, şi să credeţi că tot ce scriu, nu este de la mine, ci de la BUNUL DUMNEZEU.
Dacă aveţi CREDINŢĂ şi DRAGOSTE, de DUMNEZEU şi de Aproapele, nu aveţi de ce vă teme ! 
MAICA  DOMNULUI, vă va ocroti cu Rugăciunile Ei,către FIUL PREA IUBIT, şi cu MILA ei, pentru noi oamenii.
                           Cu dragoste şi cu preţuire, Maria.
P.S. Să nu aveţi teamă de nimic, în această viaţă, ci numai de BUNUL DUMNEZEU, ca să nu-L mâniaţi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu