luni, 21 octombrie 2013

ESTE TRISTEŢE MARE ! ESTE TRISTEŢE MARE !

                         20  Octombrie  2013, ora 23,15 !

Tot în aceasta noapte, şi tot în timpul Rugăciunii mele, ca la o străfulgerare, aud UN GLAS, care spune înecat în lacrimi :

               "E  TRISTEŢE  MARE  ! 
                 ESTE  TRISTEŢE  MARE !
                LA  TÂRGUL  NAŢIONAL  ( nu am înţeles numele târgului ), O  SĂ  VEDEM  CE SE  ÎNTÂMPLĂ "!

Dragii mei, cu siguranţă ,din păcate, vom auzi, de vreun ATENTAT ,pe la UN TÂRG  NAŢIONAL, în care vor muri mulţi oameni  nevinovaţi !
La acest TÂRG  NAŢIONAL, nu ştiu în ce loc din lumea asta mare, nu mi s-a spus, se va întâmpla O MARE NENOROCIRE !
Vom trăi şi vom vedea ! Nu că eu ,m-aş bucura că se adevereşte, departe de mine, acest gând, dar ştiu că DUMNEZEU mi-a îngăduit a le auzi, şi apoi, EL cu PUTEREA SA, le va împlini întocmai, pentru ca, voi toţi care citiţi toate câte scriu, să credeţi cu adevărat că de la DUHUL SFÂNT sunt toate şi nu de la mine.
Ce păcat că trebuie să suferim ,noi şi aproapele nostru, pentru ca după ce suferim, să ne mai amintim...că poate EXISTA DUMNEZEU, şi să ne rugăm LUI.
DUMNEZEU , EXISTĂ  CU ADEVĂRAT ,FRAŢILOR ! SĂ  NU UITAŢI ACEST  LUCRU, ŞI SĂ  NU LUAŢI  ÎN DERÂDERE, TOATE CÂTE VĂ SPUN ŞI SCRIU  AICI PE BLOG !
NU  SUNT  DE  LA  MINE ! SUNT  DE  LA  BUNUL  DUMNEZEU !
Aşa cum auzim pe cel de lângă noi, cum ne vorbeşte, aşa aud eu, GLASUL DUHULUI  SFÂNT !
Pentru mine, când închid ochii, întunericul dispare şi văd LUMINA ORBITOARE A LUI  DUMNEZEU precum şi TAINE DIN ÎMPĂRŢIA CEREASCĂ !
NU  AŞTEPTAŢI CĂ SĂ VI SE ÎNTÂMPLE VREO NENOROCIRE, ŞI DUPĂ ACEEA  SĂ CREDEŢI  ÎN DUMNEZEU ,ŞI  ÎN MAICA DOMNULUI !
Ci din dragoste, cu CREDINŢĂ şi cu smerenie, întoarceţi-vă la CREDINŢĂ !
CREDINŢA  CRESTIN  ORTODOXĂ ! Aceasta este CREDINŢA, pe care O doreşte IISUS pentru noi şi întru noi !
                           Cu preţuire şi dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu