vineri, 18 octombrie 2013

MULŢUMIM DOAMNE ! MULŢUMIM CĂ NE -AI ÎMPĂRTĂŞIT...

                                20 Noiembrie  2007, zori de zi !

Dormeam, dar brusc aud Glas, care spune cu mare Dragoste aşa :

                " MULŢUMIM  DOAMNE  !
                   MULŢUMIM  CĂ  NE - AI  ÎMPĂRTĂŞIT  PE  NOI , CU  SFINTELE  CELE  FĂRĂ  DE MOARTE  "!

Clipă în care , văd cu ochii închişi SFÂNTA  ICOANĂ a MAICII  DOMNULUI , în care MĂICUŢA  SFÂNTĂ , învie pur şi simplu. 
Mâna dreaptă  a MAICII DOMNULUI, se mişcă şi palma SA, se deschide, iar în podul palmei, MĂICUŢA îmi întinde ceva. 
PREA  SFANTA  NĂSCĂTOARE  DE  DUMNEZEU, avea în mâna SA dreaptă un Sceptru albastru, iar în podul palmei SALE, un pătrăţel  mic, subţire şi uscat. Se asemăna cu un biscuite, sau un pătrăţel de coajă de pâine uscată. MAICA  LUI  DUMNEZEU, îmi arată cel pătrăţel , ţinând tot în acea mână, Sceptrul albastru.
MĂICUŢA  DOMNULUI, avea veşminte roşii lungi şi catifelate.
Aşa stând pe UN TRON înalt, în carne şi oase ,fără PRUNCUL IISUS în braţe, STĂPÂNA noastra, stralucea de LUMINĂ, şi era tare fericită.
Aţipind din nou, sunt trezită de propriul meu Glas,  de Glasul sufletului meu, care spune aşa cu bucurie mare :
   
              "CAIETUL  SIRE , CAIETUL  TAINIC  CUM ÎI  SPUN  EU , SE  AFLĂ  SUB  STĂPÂNIREA  MEA "!

Moment în care , văd cu ochii închişi în propria-mi  mână, propriul meu caiet, din cele mai bine de-o  sută ,şi pe care caiet din mâna mea, pe copertă scria  ....T ...,mare de lumină aurie, foarte stralucitoare.
Şi iarăşi Glasul meu, spune fără ca eu să deschid gura :

               "CU  INIMA  MEA , AUZI  ADEVĂRATUL  SENS  AL  CUVÂNTULUI !
                CEA  CARE  TRĂIEŞTE , CU  ADEVĂRATUL  SENS  AL  CUVÂNTULUI "!

Dragii mei, cu inima mea, trăiesc CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU. Cu inima mea şi cu sufletul meu ÎL scriu aici pe Blog, pentru voi toţi, şi cu adevărat dragilor, toate câte scriu, sunt ADEVĂRATUL  SENS AL CUVÂNTULUI  LUI  DUMNEZEU.
Niciodată nu o să vedeţi pe BLOG, minciuni, invenţii, sau bâlbâieli.
Mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ fraţilor, şi vă bucuraţi cu inima ,cu sufletul, de SFÂNTA şi DUMNEZEIASCA LITURGHIE.
                       Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu