miercuri, 9 octombrie 2013

O INIMĂ MARE, UN SOARE BLÂND ŞI MÂNTUITORUL IISUS HRISTOS !

                                     Noapte  de 25 ianuare  2007  !

Abia mă băgasem în pat, am închis ochii şi văd dintr-o dată, perpendicular cu patul meu, văd în plafonul camerei mele,  O  INIMĂ  mare,  UN  SOARE  blând şi auriu, şi  pe ÎNSUŞI MÂNTUITORUL  nostru IISUS  HRISTOS !
În CERUL albastru violet, ce coborâse până în camera mea, sub plafonul camerei, văd  UN  SOARE  , galben strălucitor şi blând, care împrăştia multe, multe raze în jurul său, fără să lumineze CERUL nopţii albastre.  Lângă SOARELE galben strălucitor, apare din senin, DOMNUL nostru  IISUS  HRISTOS (bust ), în carne şi oase, viu, cu veşminte bleu strălucitor, catifelate, cu ochii albaştri precum veşmintele, cu părul castaniu ondulat, şi lung până la umeri, fără barbă, şi foarte fericit.
Puteam să întind mâna mea , şi ajungeam la IISUS, acolo în plafonul camerei, dar nu am făcut-o.
Mă bucuram de DUMNEZEU , mă bucuram de strălucire şi de iubire dumnezeiască. Îmi doream, ca să nu se mai termine această MINUNE din camera mea.
Dar, după câteva secunde IISUS  dispare şi în locul LUI, mi-a lăsat INIMA  SA, alături de SOARELE  cu raze galben strălucitoare.
INIMA care strălucea şi pulsa pe locul,unde tocmai fusese IISUS. Era O  INIMĂ ,ca  din SOARE ruptă !
Avea o culoare galbenă, strălucitoare, precum SOARELE de lângă ea.
Acum, mă bucuram de strălucirea SOARELUI, pe CERUL de noapte de sub plafonul camerei mele, precum şi de INIMA  LUI  IISUS  HRISTOS, care pulsa încontinuu.
Dragii mei, ce aş putea să-mi doresc eu, mai mult de-atât ?
BANI?  NU !!!  BOGĂŢII MATERIALE ?   NICI  ATÂT !!! LAUDE? SLAVĂ? IUBIRE  DEŞARTĂ ? PĂMÂNTUL  ÎNTREG CU TOATE BOGĂŢIILE  LUI ? NU !!!
Nu am ce face cu bogăţiile  lumeşti ! Mă mulţumesc cu strictul necesar, şi de cele mai multe ori, împart şi pe acesta cu cei năpăstuiţi şi oropsiţi !
DĂRUIŢI  IUBIRE  SUFLETEASCĂ FRAŢILOR , ŞI VEŢI  PRIMI IUBIRE  DUMNEZEIASCA !
                         Cu dragoste şi cu iubire sufletească, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu