sâmbătă, 12 octombrie 2013

POPORUL AMERICAN , MEREU ÎN CENTRUL ATENŢIEI TERORIŞTILOR !

                                              9  Martie  2007 , zori de zi  !

Dormeam, şi brusc, mă trezeşte un GLAS, care spune cu fermitate aşa :
               "DAR , NICI  SĂ - I OMORÂŢI  !
Iar un alt Glas ,răutăcios, spune :
                      VOI  AVEA DECI , GRIJĂ  DE  A DETESTA  POPORUL  AMERICAN "!

Şi din nefericire, dragii mei, vedem cu toţii în zilele noastre, prin tragedii trece POPORUL AMERICAN, şi din care tragedii mor oameni şi copii nevinovaţi.
Apoi, aud alt Glas, care spune aşa ;

                  "NUMAI  O  BUCĂŢICĂ !
                    RĂMÂN  DOUĂ "!

Clipă în care văd cu ochii închişi, UN CER de noapte, fără de stele, spre Apus, iar de la Pământ până la CER, se întinde precum guma de mestecat, două limbi mari de foc, un foc auriu.
Era dacă vreţi, ca şi cum SOARELE de pe CER,.ar fi coborât pe PĂMÂNT, şi s-ar fi topit şi întins spre CER, în două părţi lipite una de alta, ca doi munţi subţiri şi înalţi, din foc. 
Din focul topit ca din SOARE.
Deci, vedeam NOAPTEA fara de LUNĂ, şi fără de Stele, dar cu ACELE LIMBI DE FOC, rupte ca din SOARE, ce ajungeau de pe Pământ până la CERUL de noapte.
Din acest motiv, a spus Glasul, rămân două bucăţi, şi nu una. 
Dragii mei, ce înseamnă exact, eu nu ştiu a spune.
Dar ştiu că nu este bine deloc, deoarece POPORUL AMERICAN, va mai avea parte, de multe tragedii, din păcate.Teroriştii,sunt oameni, care nu au în sufletul lor, acel graunte de muştar, de CREDINŢĂ, oameni care se transformă în fiare, şi fac rău semenilor lor, din dorinţa de răzbunare.
Noi însă, nu trebuie să răsplătim răului cu rău ! Dacă am proceda şi noi la fel, cu ce am fi mai buni, decât ei ?
                       Cu dragoste, Maria

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu