luni, 28 octombrie 2013

UN CUTREMUR ANUNŢAT ! CUTREMURUL , CE VA SĂ VINĂ !

              28 Octombrie  2013, zori de zi  !

Încă nu se luminase de ziuă, când brusc mă aflu în mijlocul unui  CUTREMUR foarte puternic, ce se petrecea chiar în camera mea. 
Deci, aşa cum mi se întâmplă adesea să le văd, acum chiar am trăit la propriu, în revelaţia mea CUTREMURUL ce va să vină. 
Deci, eram în camera mea,trează fiind, stând în pat cu ochii închişi, şi  aud GLAS speriat , care strigă aşa :    " CUTREMUR "!  
Şi brusc, totul începe a se cutremura atât de tare, încât aveam impresia că se va întoarce Pământul pe dos.
În revelaţia mea, merg spre geam, privesc în noapte, căci noapte era, o noapte transparentă, vedeam toate câte erau în curte, vedeam cum PĂMÂNTUL se legăna puternic, şi auzeam huruitul Pământului, un zgomot înfundat ca de sirenă. 
Mă întorc cu faţa spre SFINTELE  ICOANE, de pe peretele din camera mea, încep a plânge cu şiroaie de lacrimi, în timp ce Pământul se cutremura îndelung,şi ca intensitate şi ca timp . ÎL rog pe BUNUL DUMNEZEU , aşa :

               "DOAMNE ! TE  ROG,  TE  IMPLOR  DOAMNE , NU  NE  PIERDE  PE  NOI ! 
OPREŞTE  DOAMNE  CUTREMURUL !  OPREŞTE-L DOAMNE ! 
DOAMNE,  ŞTIU  CĂ  MĂ AUZI ! OPREŞTE  DOAMNE  CUTREMURUL ! NU  NE  PIERDE  PE  NOI  PĂCĂTOŞII "!

Şi simt cum lacrimile mele, şiroaie de lacrimi, îmi ard la propriu obrajii, şi aud zgomotul intens, huruitul îngrozitor al Pământului, care încă se clătina ca şi cum m-aş fi aflat ,pe creanga cea mai subţire a unui copac, care se leagănă din pricina unei furtuni.PĂMÂNTUL, se cutremura precum am legăna o covată ; şi dinspre răsărit şi dinspre apus, în acelaşi timp.
Şi tot privind  la SFINTELE  ICOANE, şi plângând, implorând pe DUMNEZEU ,să oprească CUTREMURUL, simt cum Pământul,se mai zbate puternic de câteva ori şi se opreşte.
Privesc cu ochii închişi ,la peretele din camera mea, se crăpase în trăirea mea,  din pricina CUTREMURULUI ,ce avusese loc, deşi este ridicat din bolţari şi foarte solid. 
Eram fericită că, DUMNEZEU PREA BUNUL, mi-a ascultat RUGA, şi a oprit CUTREMURUL PĂMÂNTULUI .Eu  nu ştiu când va avea loc acest CUTREMUR, nu mi-a fost descoperit acest lucru, dar ştiu că va veni, iar intensitatea lui mare,  ne va întări şi mai mult în CREDINŢĂ, pe foarte mulţi dintre  noi.
Dragii mei, mie nu-mi este frică de moarte,nici de cutremure ! Pentru că, de avem CREDINŢĂ în DUMNEZEU, vom fi ocrotiţi şi apăraţi, indiferent de intensitatea, unui viitor CUTREMUR.
Rugaţi-vă neincetat, atât acasă cât şi la serviciu,cu  glas  sau  fără glas, adică în gândul vostru , mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ, faceţi fapte de milostenie, şi veţi simţi în suflet, IUBIREA  DE  OAMENI, a LUI  DUMNEZEU şi MILA  MAICII SALE, PURUREA  PREA  CURATA  FECIOARA  MARIA.
                 Cu dragoste şi preţuire, Maria.

2 comentarii:

  1. Maria Dumnezeu vrea sa ne cutremure pt ca suntem lasi si necredinciosi,acest lucru se va intampla pt ca nu stiu cum Dumnezeu ne mai poate suporta la cate orori,la cati oameni inegriti de averea pe care o au sunt pe acest pamant,la cata ura exista,daca fiecare dintre noi am fi mai buni,am darui iubire printr-un zambet copilului descult pe care il vedem zilnic pe strada,daca am ajuta un batranel sa-si care plasa un mertu doi,daca am pune mana preteneste pe umarul celui care e trist langa noi si i-am transmite iubire si intelegere,daca am crede cu tarie neclintita ca Exista Dumnezeu si ca datorita Lui noi avem totul,absolut totul....nu ar mai fi curemure,inundatii,crime.......dar cine oare crede ceea ce eu scriu?nimeni Maria pt ca drumul spre Dumnezeu e lung si de cele mai multe ori dureros dar asta este mantuirea trebuie sa fim fericiti ca ne ispasim pacatele aici decat dincolo..
    Sa aveti o seara linistita dragi cititori ai acestui blog,daca am greseli de ortografie este pt ca sunt om si mai gresesc,am slabiciuni ca fiecare dintre voi,dar tind sa cred mereu ca rugaciunea mea este auzita de Dumnezeu,de Maica Domnului de toti Sfinti care slujesc Imparatiei Lui Dumnezeu,iar Ei nu se supara sau rad de mine daca eu am greseli de ortografie,ei ma inteleg mereu,ma asculta se bucura de rugaciunea mea si de faptul ca eu incerc sa ii fiu alaturi Mariei aici pe blog si mereu in sufletul meu..
    Cu drag mereu Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DRAGA DANIELA şi voi dragi cititori !
      Urmăriţi toate posturile TV si radio şi veţi vedea că începând cu 2 noiembrie 2013, au început a vorbi şi a se cutremura si ei, si spun mereu că va veni UN CUTREMUR mai mare.
      Da ! Eu am spus aceasta de mai multe ori, iar in 28 octombrie, conforma articolului de sus, în ROMÂNIA, va avea loc UN CUTREMUR MARE, (un glas venit din CER, în acest moment, îmi spune aşa : UN CUTREMUR DEVASTATOR !
      Dacă eu mă sperii ? Nu,deloc ! Nici voi să nu vă speriaţi, ci aveţi CREDINŢĂ în DUMNEZEU şI MAICA DOMNULUI, mergeţi la SFANTA BISERICĂ, faceţi fapte bune, şi vă asigur eu că veţi fi ocrotiţi de toate relele şi necazurile. Cu dragoste, Maria

      Ștergere