duminică, 20 octombrie 2013

UN CUTREMUR MAI MARE, URMEAZĂ A AVEA LOC !

                        20  Octombrie 2013, ora 23,15 !

Deşi este foarte târziu, eu încă mă rog la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI.
Şi aşa în genunchi fiind, în camera mea, în colţişorul meu de rai, ochii mei se închid fără voia mea, şi astfel văd cu ei închişi, chiar MĂSUŢA, lângă care stăteam în genunchi,plină cu ICONIŢE şi Cărticele Sfinte, MĂSUŢĂ care a început a se cutremura chiar puternic, cu tot ce era pe ea.
Într-o  lumină ,ca de noapte albastra  transparentă, PĂMÂNTUL  a început a se cutremura tare, cu tot cu MĂSUŢA cu lucrurile Sfinte.
Dragii mei, nu ştiu când va avea loc, acest CUTREMUR, şi de unde va veni, dar ceea ce ştiu fără îndoială, CUTREMURUL va avea loc !
Din păcate, nu putem face nimic în acest sens, decât să ne rugăm la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI, ca să ne certe nu după mulţimea păcatelor noastre, ci după iubirea SA de oameni.
Fiţi buni şi milostivi, şi nădăjduiţi în ajutorul LUI DUMNEZEU şi al MAICII SALE, şi vom trece mai uşor, peste necazurile şi grijile vieţii acesteia.
                            Cu preţuire şi cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu