luni, 11 noiembrie 2013

SĂ ASCULTĂM SFÂNTA EVANGHELIE......!

                17  decembrie  2011 , zori de zi !

Dormeam şi brusc mă trezeşte UN GLAS puternic  care cântă  tare aşa :

         "SĂ  ASCULTĂM  SFÂNTA EVANGHELIE , DE  LA  SFÂNTUL APOSTOL PAVEL  CITIRE.....!(la care un alt Glas, intervine ):
                  BINE  DAR..., A  FOST  CITIRE !
         A  FOST  CITIRE  ŞI  A  FOST  PUBLICĂ  ÎN  CAMERELE  NOASTRE "!

Dragii mei, cu toţii că atunci când Preotul spune :
"Să ascultăm  SFANTA  EVANGHELIE ,de la SFANTUL  APOSTOL  PAVEL CITIRE"!
Dar dacă ne gândim un pic, SFANTUL  APOSTOL  PAVEL , nu mai poate citi acum, în prezent,.
Cred că mai corect ar fi să se spună aşa :
      ''SĂ  ASCULTĂM  SFÂNTA EVANGHELIE , A SFÂNTULUI  APOSTOL  PAVEL,DE LA NOI  CITIRE "!
Cred că aşa ar fi cel mai corect, altfel GLASUL din CER, nu ar mai fi spus că, a fost citire şi încă citire publică.
Puţin mai târziu, aud GLAS, care spune ferm aşa :

          "IMAGINILE  MELE DE  APĂ  ŞI  DE  DUH , NĂSCUT  DIN ADEVĂR  "!

Dragii mei, ADEVĂR vă aduc şi eu vouă , cules de sufletul meu din CERUL  SFÂNT, cu voia  şi puterea LUI  DUMNEZEU !
Să nu vă îndoiţi de toate câte scriu, căci nu sunt de la mine, ci numai de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT !
                    Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu