sâmbătă, 28 decembrie 2013

CU CE SE VINDECĂ BUBA NEAGRĂ ?

          21 Octombrie 2001,ora 6,30 dimineaţa !

Dormeam, dar UN GLAS puternic mă trezeşte şi astfel aud cum spune aşa :

              " LASĂ - MĂ  SĂ  CITESC  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU  !

Iar un alt GLAS, întreabă:

             "CU  CE  SE  VINDECĂ  BUBA  NEAGRĂ ? (LA CARE UN ALTUL RĂSPUNDE ):
                "CU  JOS  SOARE, ŞI  CU  SUS  NORI "!
Dragilor, eu nu ştiu  a tâlcui aceste cuvinte, dar sunt sigură că ele reprezintă UN  ADEVĂR, spus în pilde ! 
Puţin mai târziu, aud UN ALT GLAS, care este tare supărat şi spune aşa :

               " OMULUI  TĂU , CEL  MAI  ALES 
                  OMULUI  TĂU, TRĂIEŞTE  DE  NEÎNŢELES !
                  OMULUI  TĂU....ORBEŞTE-L !

Clipă în care văd cu ochii închişi, sunt chiar acolo şi eu în SFANTA BISERICĂ, şi văd un bărbat într-un scaun cu rotile, cu mâinile bolnave, strâmbe ,întoarse pe dos, de schimonosite ce erau, iar ochii acestui bărbat tânăr, era albi, ca şi fierţi în oală.
Eu eram chiar lângă el, dar el nu mă vedea. Scaunul cu rotile, era chiar în dreapta UŞILOR  SFANTULUI ALTAR ! 
Ochii lui albastri, era aşezaţi oblic în orbite, ca la extraterestri, dar era albi de jur împrejur, ca si fierţi în oală.Acest om sărman şi schilodit de boală, strigă din dreapta SFINTELOR  UŞI, strigă cât îl ţin rărunchii :
                   " OMULUI  TĂU , ORBEŞTE-I !".

Clipă în care, văd mai mulţi Preoţi, şi aud UN GLAS, rugător, care se roagă aşa :

               "ŞI  NE  PĂZEŞTE  DOAMNE,  CU  HARUL  TĂU "!
Dragilor, să ne rugăm şi noi aşa :
ŞI  NE  PĂZEŞTE  DOAMNE,  CU  HARUL  TĂU , ŞI NE MILUIEŞTE  CU MILA  ŞI CU  DRAGOSTEA  TA !
                       Tot cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu