sâmbătă, 28 decembrie 2013

LASA - MĂ DOAMNE , SĂ CULTIV CUVÂNTUL TĂU !

                             25 Octombrie  2011, ora 23,40 !

Eram singură în cămăruţa mea, şi mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, când brusc în locul RUGĂCIUNII  mele, aud GLASUL sufletului meu, care strigă, imploră pe DUMNEZEU aşa :

                " LASĂ - MĂ  DOAMNE  SĂ  CULTIV  CUVĂNTUL  TĂU !
               SĂ  CULTIV  CUVÂNTUL  TĂU  DOAMNE, PE ACEST  PĂMÂNT !
                CUVÂNTUL  DUMNEZEULUI  TĂU, DOAMNE , LASĂ - MĂ  CA SĂ  CULTIV  PE  ACEST  PĂMÂNT "!

Clipă în care, văd cu ochii  închişi ,UN  CER  de noapte şi în CERUL de noapte, UN  ALT CER, alb-bleu strălucitor.
Pe acest CER alb-bleu strălucitor, a apărut  O SFÂNTĂ  CRUCE mare, albă strălucitoare, ce strălucea în CERUL  LUI  DUMNEZEU, mai tare decât ar străluci o mie de Sori la un loc. 
Ca şi prin topire, aceasta dispare şi apare în locul ei, apare O  LUMINĂ  AURIE, orbitor de strălucitoare şi în LUMINA  AURIE,  a apărut UN  TRIUNGHI mare, format din cerculeţe pline de culoare albastre foarte strălucitoare. , iar în mijlocul TRIUNGHIULUI  ALBASTRU, strălucea enorm O LUMINĂ  albastră violet, precum indigoul.
Şi aşa ,în această formulă,LUMINA  AURIE, cu TRIUNGHIUL  ALBASTRU, pluteau în CERUL  LUI  DUMNEZEU şi se îndreptau spre Apus. 
Iar eu fraţilor, mă rog în fiecare zi, cu fiecare RUGĂCIUNE, la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI ,aşa :

                  "LASĂ - MĂ  DOAMNE , SĂ  CULTIV  CUVÂNTUL  TĂU , PE ACEST PĂMÂNT ŞI  SĂ - L  FAC  SĂ  RĂSARĂ  , SĂ  DEA  ROADE  ÎN  FIECARE  SUFLET !
                 Faceţi şi voi la fel fraţilor, şi mare bucurie veţi avea în suflet ! O permanetă bucurie şi nu vă veţi teme nici de moarte şi nici de suferinţă sau de oameni !
                          Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu