joi, 19 decembrie 2013

ROMÂNIA , VA FI TRANSFORMATĂ ÎN HAOS ! INTRODUCERE DE MUZICĂ RELIGIOASA ÎN VIAŢA CHINEZĂ !

                         30  Martie  2011 , zori de zi !

E aşa de dulce somnul în zori de zi....; chiar şi-aşa , când trebuie sa scriu ceva, o forţă nevăzută mă scutură puternic, ca atunci cand vrei sa ridici pe cineva din pat, si reusesti, dar îi dai drumul de sus, pe pat; aşa se întâmplă şi cu mine. 
Forţa nevăzută, mă face să tresalt ca la un şoc electric, ochii îmi stau închişi, aşa se întamplă.., şi aud GLAS :
                    "INTRODUCERE  DE  MUZICĂ  RELIGIOASĂ , ÎN  VIAŢA  CHINEZĂ !
                      INERVAŢI  CĂ  TOATĂ  ZIUA ACOLO  SE  LUPTĂ, DE LA  EGIPT  ŞI PÂNĂ  LA....(şi glasul dispare, ca apoi să aud iar ):
                MĂ  UIMESC , DE  A  SA  SFĂRÂMARE !  A  LUI  LIBIA  ŞI  LIBAN  !

Dragii mei, ştim cu toţii că în Egipt au fost şi sunt lupte. Oamenii nu se mai înţeleg între ei, nu mai sunt împăciuitori şi atunci se omoară între ei. 
Ce va mai fi, vom vedea cu toţii !
Nu ştiu ce se întâmplă în CHINA, daca au sau nu MUZICĂ  RELIGIOASA, dar cu siguranţă o schimbare va fi.
Şi la noi în ROMÂNIA, va interveni O SCHIMBARE, dar din păcate nu va fi în bine ci în rău, ;ţineţi minte ce vă spun; ÎN  ROMÂNIA, VA  FI O  SCHIMBARE  ÎN RĂU !
Citez :
             " RIŞTI  SĂ  TRANSFORMI  HAOSUL  NOSTRU....
             SĂ  TRANSFORMĂM  ROMÂNIA  ÎN  HAOS  ! 
               SALVATORII  VIN  ŞI  VĂD , CINE-I  SUNT  GUVERNATORII  LUI  MUGUR  ISĂRESCU "!
Dragii mei, drumul pe care se îndreaptă acum ROMÂNIA, este un drum..total greşit !
Bogaţii  devin tot mai bogaţi, iar săracii devin  muritori de faome. Legile care se fac acum, după cum stiţi si voi, se fac în favoarea guvernanţilor ,a parlamentarilor, ca să nu poată fi judecaţi şi pedepsiţi. Cine fură o găină, stă la închisoare ! Cine fură păduri întregi, terenuri, bănci...,spală bani, sunt liberi si se lăfăiesc în de toate, iar LEGILE nu-i ating, deoarece ei le-au făcut în aşa fel, încât să devină imuni, mai ceva decât vaccinul antigripal.
În ROMÂNIA, vor avea loc schimbări drastice,iar dările pe bieţii oameni, vor fi tot mai mari.
CREDEŢI  CU TĂRIE ÎN DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI, şi veţi putea trece mai uşor peste toate necazurile puse de politicieni poporului român. I-am pus în fruntea ŢĂRII, ca ei să se îmbogăţească ,punând noi biruri pe bieţii muritori de foame.
Îmi cer iertare, dar sunt tare revoltată când văd atâta suferinţă în jurul meu ! Iar alţii...fură tot ce se poate fura.
            SĂRACA  ŢARĂ  BOGATĂ ! 
            SĂRACA  ROMÂNIA  NOASTRĂ !
             STRĂMOŞII  NOŞTRI  ŞI  TINERII DE LA REVOLUŢIA  DIN 1989 , AU MURIT  DEGEABA ! Traiul mai bun, nu se vede la omul de rând, ci e mai rău ! Dar la cei care ajung la conducere...îl vezi si din Cosmos, cu ochiul liber.
                        Cu dragoste şi cu speranţa  în mai bine, Maria.
                   

Un comentariu:

  1. Si daca au murit tineri la revolutie,credeti ca le pasa politicienilor?Categoric NU. Am inceput cu PSD,cred ca vom termina tot cu PSD :-) Sa stim o treaba....Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!!

    RăspundețiȘtergere