miercuri, 18 decembrie 2013

ŞI MÂNA LUI DUMNEZEU, ERA ASUPRA MEA !

                      17 Decembrie 2013, ora 22,45 !

                                Dragii mei, 

În seara aceasta scriam aici pe Blog, şi fiind obosita m-am lăsat putin pe spate ,am inchis ochii ca pentru a-i odihni puţin, şi....MINUNEA  era deasupra mea. 
Aşa cu ochii închişi, vedeam la o palmă distanţă de fruntea mea, O MÂNĂ, o palmă adevărată, din carne şi oase, rozie, inconjurată de LUMINĂ albă, ce era asupra mea, apăruse într-o clipă, şi stătea deasupra frunţii mele, ca si cum m-ar acoperi, dar la o distanţă mică, de-o palmă.
Dragii mei, închipuiţi-vă şi voi ce am simţit in suflet, văzând asupra mea MÂNA  LUI  DUMNEZEU, care mă acoperea si mă ocrotea. 
BUNUL  DUMNEZEU, a cunoscut dorinţa sufletului mei, şi a văzut oboseala mea, şi când mi-a odihnit un pic ochii şi mi-am indreptat coloana, PALMA  LUI  DUMNEZEU, era asupra frunţii mele, iar eu eram uimita de ceea e vedeam.
DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, este cu noi toţi dragilor, si vine in inima noastra in sufletul nostru,, dacă ÎL chemăm şi Îi facem loc. 
Este atât de frumoasa şi de uşoara viaţa, atunci când îti pui toată nădejdea in DUMNEZEU.....!
Sa nu deznadajduiţi niciodata dragilor, si veţi si simţi si voi ajutorul BUNULUI  DUMNEZEU şi al MAICII DOMNULUI. 
                     Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu