miercuri, 26 februarie 2014

CUTREMURĂTOR !!! CUTREMURĂTOR !!! CU SÂNGE MULŢUMIM !!! NU MAI AM CUVINTE.....!

                                   12 -  18  IUNIE  2004  !!! 

                               Dragii mei, 

În doar câteva zile a acestei perioade de 12 - 18 Iunie  2004 , DUMNEZEU , mi-a  trimis  CUVÂNT  MULT  , din CUVÂNTUL  SĂU  ! 
În zorii dimineţii de 18 iunie 2004, mă trezeste chiar GLASUL LUI  DUMNEZEU, care spune asa :

                  CU  CE  URĂSC  POPORUL  MEU, CA  SĂ  FIE....
                  CA  SĂ  FIE  ANCHETAT  ASTFEL ???
                  CUVÂNTUL !  EU  LI - S  CUVÂNTUL !
                  CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU , SĂ  FIE  CA  ŞI  CUVÂNTUL...."!

Apoi aud alt Glas, care îmi spune cu dragoste si cu duiosie dumnezeiasca aşa:

                  "BUCURĂ-TE  GRĂITOARE  LEGE  A  LUI HRISTOS !
                  BUCURĂ-TE  CĂ  LA  UŞA  TA , SLAVA  ESTE !
                   AI  AICEA , IUBIREA  LUI  HRISTOS !
                   SFÂNTA  IUBIRE  CURATĂ  DUHOVNICEASCĂ !
                   GRĂITOARE  DE  HRISTOS  TAINE !
      Şi iarăşi alt Glas spune :

                    PÂNĂ  ŞI MĂICUŢA  DOMNULUI , SE BUCURĂ  DE  BUCURIA TA ! 
                     VĂ  MULŢUMIM  CU  SÂNGE !!!
                     IAR  SÂNGELE  FĂCUTULUI.... "!
                   ÎN  STRAINĂTATE , VOR  FI  COPLEŞIŢI  DE  NUMELE  TĂU "!
                    SE  DESPRIND  MĂRTURII  MARI , PENTRU  UN SPIRIT  MARE "!

Şi iată ce a mai spus un glas din CER, cântând de răsuna şi Cerul şi Pământul :
                         
                            "OCOLIND - O  CU  DISPREŢ !
                    CU  CREDINŢA  LUI  HRISTOS  GRĂIND  "!

                      Scumpii mei fraţi şi surori , întru DOMNUL !

Chiar sunt dispreţuită  şi ocolită  de SLUJITORII  BOR ! Mă întreb, cum pot SLUJITORII  DOMNULUI, ca să întoarcă  spatele la astfel de CUVINTE  de la DUMNEZEU ???
Am încercat sa ma fac auzita, după emisiunea DINCOLO  DE  POVESTIRI, la Preoţii pe care îi cunosc în jurul meu.
Nici nu au vrut sa ma asculte ,sa vada ce am de spus.
Mi s-a spus ca, voi ajunge în iad, şi că am nevoie urgenta de PSIHIATRU, caci nu se poate sa fi vazut cineva pe DUMNEZEU, si ca nu se poate sa aud CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU.
Iar eu spun că, ACESTEA  TOATE , sunt numai din CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU !!! 
Mi-i frică de MÂNIA  LUI  DUMNEZEU, pentru ca niciunul dintre slujitorii SĂI, nu vor să-şi aplece urechea si privirea spre CELE SFINTE, câte le spun şi le scriu , nu de la mine ,ci de la DUHUL CEL PREA  SFÂNT.
Toţi m-au indepărtat direct sau indirect, trimiţându-mă la nebuni !
Eu însă, voi continua aici a scrie fraţilor! Până  când ??? 
Nu pot răspunde la aceasta întrebare, atâta timp cât, în loc sa fiu sprijinită de SLUJITORII  DOMNULUI, şi să fie fericiţi , sa se minuneze  de MINUNEA  LUI  DUMNEZEU, făcută prin mine păcătoasa ,şi sa le arăt sutele de caiete in care scriu de 17 ani,  sunt hulită şi trimisă la nebuni !
           Nu uitaţi că vă iubesc pe toţi ca pe nişte fraţi şi surori ÎNTRU  DOMNUL , si voi fi aici în fiecare zi si in fiecare noapte, pentru voi toţi ,cei care iubiţi CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU şi pe MAICA  DOMNULUI !
                     Cu infinită  dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. Este foarte important sa nu-ti creezi iluzii in ceea ce-i priveste pe SLUJITORII DOMNULUI, pentru a nu trai deziluzia. Sunt doar oameni ! cu inteles limitat, cu orgolii, cu interese proprii, .... iar tu esti " concurenta " , DUMNEZEU BUN SI SFINT le va arata intr-un fel sau altul adevarul. Pastreaza-ti drumul ! Eu iti astept cu nerabdare fiecare postare . Cu multa prietenie Marina

    RăspundețiȘtergere
  2. Marina, draga mea, dar eu nu concurez cu absolut nimeni ! Doresc sa fiu lăsată in pace ca sa fac ceea ce am făcut si până acum ! Numai că...ei nu mă lasă în pace, imi trimit tot felul de mesaje si sfaturi, fie direct ,fie prin intermediari ! Am spus-o si o mai spun: pe mine nu ma leaga nimic material pe acest Pământ ! Ceea ce imi doresc este sa imi ajut semenii, spunându-le cât de frumosa si de vindecatoare este DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU şiMILA MAICII DOMNULUI. Si cât este de minunat ca fiecare suflet sa creada in DUMNEZEU şi în MAICA DOMNULUI, din dragoste si nu din frica ! Nu-mi doresc sa ies in evidenţă, desi am avut multe invitaţii la mai multe televiziuni, am refuzat frumos şi am acceptat din dragoste si pretuire ptr semeni, doar dialogul prin telefon sau mail. Si daca eu nu-mi doresc nimic din cele lumesti , de ce sunt etichetată si respinsă de Preoţi ? Asta nu inteleg ! Eu adun semenii la SFANTA BISERICA A LUI HRISTOS, nu-i îndepărtez ! Îi chem la CREDINŢA CRESTIN ORTODOXĂ şi nu la altă CREDINŢĂ ! Şi atunci, ce vină mi se poate aduce, de catre preotii Bisericii ??? CE AM FĂCUT SAU CE FAC RĂU ??? Dar BUNUL DUMNEZEU , LE VA DESCOPERI LOR TOATE, so sunt sigura ca atunci le va părea rău, se vor căi ,ca s-au purtat astfel cu mine ! Nu in mine lovesc ei, ci în CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ! eu sunt gata sa suport orice si oricat, numai sa apăr CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU pe are mi L-a descoperit pe parcursul a 16 ani si mai bine chiar, precum si in prezent ! Asta e "VINA ", care mi se aduce. Iti multumesc din suflet pentru sustinere ! Cu dragoste si pretuire, Maria

    RăspundețiȘtergere