duminică, 16 februarie 2014

IISUS HRISTOS , SOARELE DREPTĂŢII ! CU UN OCHI VEDEAM CEVA, ŞI CU CELĂLALT ALTCEVA , ÎN ACELAŞI TIMP !

                       15 Februarie  2014, ora 6,15 dimineaţa !

Dormeam, dar UN SOARE, galben orbitor de strălucitor, a apărut în ochiul meu stâng şi vedeam cu el închis, O Mare de Lumină ca de Soare ; iar cu cel drept, tot închis şi el, vedeam UN CER albastru violet !
Niciodată nu mi s-a întâmplat, ca un ochi să vadă ceva, şi celălalt altceva, în acelaşi  timp.
Este pentru prima oară, când trăiesc asemea experienţă.!
Apoi Soarele auriu, pleacă din ochiul meu stâng, se înalţă pe Cerul albastru violet ,pe care îl vedeam cu ochiul drept închis.
Acum văd cu ambii ochi închişi, Cerul albatru violet catifelat şi pe Cer, văd UN SOARE, cu nucleul negru, şi cu raze ca niste petale de crizantemă albe. Razele nu dădeau lumină,ci erau în jurul Soarelui negru.
Ca si prin rostogolire, Soarele negru, ia forma UNEI MESE pătrate, ca din aur, şi la care Masă a apărut UN TRON de AUR !
Pe TRONUL  de aur, lângă Masa de aur, în Cerul din Cer, stă ÎNSUŞI PREA SFÂNT ŞI PREA SCUMPUL nostru MÂNTUITOR, în veşmânt de SOARE, şi cu CHIP de SOARE !
Cu adevărat ,strălucirea CHIPULUI MÂNTUITORULUI era orbitoare ! IISUS  HRISTOS, avea doar forma capului SĂU, căci CHIPUL era UN  SOARE !!!
La Soarele nostru ne putem uita, dar la CHIPUL DE SOARE al LUI IISUS HRISTOS, ba !
Dragii mei, acestea toate le-am văzut eu astăzi 15 februarie 2014, pe care ,cu multă dragoste şi cu multă preţuire, vi le-am împărtăşit !
Credeţi LUI  DUMNEZEU şi vă închinaţi LUI, căci vă spun cu preţul vieţii mele : DUMNEZEU  EXISTĂ !!!!
           Rugaţi-vă MAICII DOMNULUI, căci şi PREA CURATA FECIOARA MARIA, se roagă în CER ,pentru noi păcătoşii.
                          Cu dragoste, MARIA. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu