joi, 27 februarie 2014

INIMA MEA , VA PĂTIMI FĂRĂ HRISTOS !

                           29 Mai  2004 , ora 23,10 noaptea  !

Ca întotdeauna , mă rugam cu toată fiinţa mea la BUNUL  DUMNEZEU şi la MĂICUŢA  DOMNULUI . Privesc SFANTA  ICOANĂ cu MÂNTUITORUL, în care cu DREAPTA  SA ,binecuvintează si în Stânga  SA, ţine  SFÂNTA  şi DUMNEZEIASCA  EVANGHELIE, şi cum ochii mi se inchid singuri, fara sa constientizez, adică fara sa-mi doresc eu acest lucru,vad cum din ochii mei inchişi, se duc spre SFÂNTA  ICOANA cu MÂNTUITORUL ,izvor de lumină aurie, ce învăluie toata SFÂNTA  ICOANA a SA ! 
Din ochii şi din gura  MÂNTUITORULUI, vin spre mine, valuri ,valuri de LUMINĂ ca de Soare, ce ma cuprinde în stralucirea şi in căldura lor catifelată si imi aduce in suflet, o pace si o liniste  dumnezeiasca, Simteam in acele clipe , ca si acum de altfel, ca nimic nu este mai de preţ pe Pământ ,decât sa simţi şi sa traiesti IUBIREA  şi DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU.
Era ca si cum, nu as mai fi fost pe pământ , ci in mijlocul Norului auriu ,pe care IISUS  HRISTOS, ÎL  SUFLA  din GURA  SA, si din OCHII  SĂI, spre mine roaba SA si păcătoasa de mine.
Sentimentul trăit de mine, era ca si cand de la POLUL  NORD...e la ingheţ, intri intr-o atmosfera calda, primitoare si catifelata, de unde nu ai mai vrea sa mai pleci.
Si asa copleşită de atâta IUBIRE  şi DRAGOSTE şi LUMINĂ de la DUMNEZEU, îmi aud Glasul sufletului meu, care spune cu dragoste si cu hotărâre  aşa:

                     "INIMA  MEA , VA  PĂTIMI  FĂRĂ  HRISTOS  !
                      HRISTOS  ÎNŢELEPTUL , ROTAŢI - VĂ !
                     ÎNTRU  HRISTOS  DE  MINE !
                      FĂ  INIMA  SĂ TACĂ ,ÎNTRU  HRISTOS  "!
                     PENTRU  CĂ, ÎNSUŞI  HRISTOS  ÎMPĂRATUL...."!

Clipă în care ,glasul se opreste, iar eu imi simt lacrimile ce-mi curg pe obraji, lacrimi de bucurie, lacrimi de fericire,pentru toate câte văd şi aud, lacrimi pentru MUNUNATUL DAR ,al LUI  DUMNEZEU, pe care L-a revarsat cu prisosintă ,asupra mea, care sunt roaba SA si păcătoasa de mine. 
Imi notez cu dragoste, cel auzite si văzute, si tot cu mare dragoste, imi reiau Rugăciunea, care nu după mult timp ,imi este iar intreruptă de un Glas, care spune  asa :

                  "FĂ  O  CRUCE ! 
                    FĂ  O  CRUCE ! 
Şi văd o silueta transparenta, ca din Lumina albă, jos pe pământ , care se apleaca şi face semnul SFINTEI CRUCI. Apoi Glasul continua :
                           SCRIITORUL  PĂCATELOR  NOASTRE, 
                                             FACE  CRUCE  PE PĂMÂNT "!

Şi aud UN COR ca de ÎNGERI, ce coboară tot mai mult spre Pământ. Rasuna din ce in ce mai mult cântecul lor de LAUDA si SLAVĂ  aduse LUI DUMNEZEU.
Rasuna si CERUL si Pământul la GLASUL ÎNGERILOR  LUI  DUMNEZEU, care Îi cântau aşa :

                  "SFINTE  DUMNEZEULE, SFINTE  TARE !
                   SFINTE  FĂRĂ  DE  MOARTE , 
                                          MILUESTE - NE PE  NOI "!

Dragilor, sa aducem şi noi din străfundul  inimii noastre,SLAVA, CINSTE ŞI  INCHINACIUNE ,BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII DOMNULUI, precum şi tuturor SFINŢILOR  SĂI !
Sa nu va lăsati prinsi in grijile vietii de zi cu zi, ci măcar în SFÂNTA  DUMINICĂ, mergeţi la SFÂNTA BISERICĂ şi ascultaţi cu dragoste şi cu înţelepciune CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU, care vă va fi spus vouă, prin gura SLUJITORULUI LUI DUMNEZEU, prin PREOTII ,pe care DUMNEZEU I-a pus in CASA  SA, ca sa fie călăuză dreaptă, tuturor credinciosilor Săi !
Fiţi buni la inima si curati la suflet, si sa nu deznadăjduiţi niciodată, oricât de mult si oricât de greu ,ati fi încercaţi ! DUMNEZEU  vede necazul si durerea noastra, iar dacă noi ÎL imploram ca să ne ajute, EL ne strânge în mod nevăzut în braţele SALE, ne iarta si ne ajută ca sa nu mai ratacim calea !
                                                Cu dragoste si cu preţuire, Maria

                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu