luni, 24 februarie 2014

MAREA DRAGOSTE , O ARE NUMAI DE LA DUMNEZEU !

                           23 Februarie  2014, ora 1,28 din noapte !

Mă rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI !
Deşi este trecut de miezul nopţii, nu mă îndur sa ma culc ! Privesc SFINTELE  ICOANE, le privesc cu ochii deschişi, şi vă O  LUMINĂ  ca de Soare, cum le-a învăluit pe toate, şi astfel straluceau toate ca si soarele.
Ochii mi se inchid fara voia mea,si brusc aud UN GLAS, cunoscut mie, glasul unui Preot care merita toata preţuire si dragostea sufleteasca, care spune cuiva nevăzut,  despre  mine asa:

             "MARE  DRAGOSTE !
              MARE  DRAGOSTE , ARE  NUMAI  DE  LA                                                          DUMNEZEU "!

Iar eu eram in mod nevăzut de Părintele ,eram de faţă şi mă bucuram cu sufletul ca Părintele a stiut si simte ca DRAGOSTEA sufletului meu, pe care o împart semenilor, vine numai  de la DUMNEZEU.
Când mi-am notat in caiet, ma gândeam cu mare durere sufleteasca, cum majoritatea Preotilor au făcut front comun, ca sa ma ponegreasca si sa ma catalogheze drept nebuna !
Dar nu-i asa , chiar MÂNTUITORUL ne spune ca: FERICITI  VETI  CÂND VĂ VOR OCĂRÂ , PENTRU  NUMELE  MEU !
Dragii mei, voi fi aici si azi si mâine si cât va vrea BUNUL DUMNEZEU, pentru voi toţi, si cu dragoste infinită vă voi aduce CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU, şi MILA  MAICII DOMNULUI.
                              Cu dragsote, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu