luni, 17 februarie 2014

NU MAI POT ! LUMEA E ÎN COLAPS ! DEŞTEAPTĂ-TE ROMÂNE !

                                     8 Iunie 2011 ora 22,10 !

Mă rugam la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI, când Rugăciunea îmi este întreruptă de un Glas care părea tare necăjit, citez :
                       "Nu  mai pot, nu mai pot !
                         Lumea-i interminată .
                         Interminată  şi gata !
                        E în colaps ! E în colaps !

Dragii mei, vedem cu toţii ce nenorociri se întâmplă în lume, în ziua de astăzi.Unii sunt extrem de bogaţi, iar alţii nu au deloc apa sau o coajă de pâine.
Şi mi-am reluat Rugăciunea de unde rămăsesem şi iarăşi a intervenit un Glas, care spune ceva minunat de frumos, citez:

                   "Casa Lui , e în construcţie !
                    Şi Poporul Lui deasemenea.
                    Fiindcă urechile Tale , fie mie spre luare aminte !
                    Doamne, cât s-au mărit LUCRURILE  TALE !
                    Deşteaptă-te române ! Convoiul cel de moarte...."!

Dragii mei, ce am mai putea spune în faţa acestor CUVINTE ale LUI  DUMNEZEU ?
Pe mine mă cutremură şi când le trăiesc şi când le rescriu aici pe Blog.
                      15 Martie 2012, ora 5,47 !

În timp ce dormeam, simt Lumina sub formă de fulger,o văd în ochii mei închişi ,  şi mă face sa tresalt de pe pat, si astfel aud un Glas care spune aşa :
                            "Ajungem la extrema cealaltă !
                              Extrema cealaltă, este să fii membru unei grupări                                                         din astea islamiste .
                              Să vedem cum merge ! 
                              Pregătire şi suflet în acest sens , şi o lume care nu atrage  toată boala "!
Dragii mei, sufletul nostru are întotdeauna nevoie de pregătire !
Sufletul nostru se hrăneste cu Lumina  Duhului  Sfânt. Ori dacă noi nu stăruim în Rugăciune, nu mergem la Sfânta Biserică, nu ne mărturisim şi nu ne împărtăşim, sufletul nostru suferă enorm.; strigă după LUMINA  PREA  SFÂNTĂ, LUMINA  LUI  HRISTOS !
Să fim buni şi împăciuitori şi să respectăm pe semenii nostri,indiferent de Religia lor ,indiferent de statutul lor social, şi astfel vom fi împliniţi sufleteste şi vom face VOIA  DOMNULUI !
                                  Cu dragoste, Maria.


                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu