vineri, 21 februarie 2014

PORUNCA DE LA DUMNEZEU , PENTRU MINE !

                                 19  Februarie  2014 , ora 0,15  !

                                           Dragii mei, 

Doresc din toată inima, să vă mulţumesc din suflet, pentru ca îmi sunteţi aproape, în apărarea CUVÂNTULUI  LUI  DUMNEZEU !
Asta însemnând că, aveţi Credinţă tare si Dragoste întru DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI , iar răsplata voastra pentru acest minunat şi sfânt Lucru, multă vă va fi în Ceruri !
Mi-a părut deosebit de rău, ca am refuzat câteva POSTURI  de TELEVIZIUNE, şi nu am acceptat sa fiu filmată.
Tocmai din aceast motiv, doresc sa aduc aici pe BLOG, ca semn de recunostinţă şi preţuire, pentru voi toti şi pentru Mass-media,  motivul pentru care, nu am putut accepta  nicio invitatie la nicio Televiziune, exceptând  ACASĂ  TV, când am apărut la emisiunea,  DINCOLO  DE  POVESTIRI, din 17 februarie  2014, realizator distinsa doamnă ELENA  LASCONI !
MULŢUMESC  din inimă tuturor, si va iubesc si va preţuiesc pentru tot ce faceţi.
                     Acum si motivaţia :

În noaptea de 19 februarie  2014, la ora 0,15 în timp ce mă rugam în cămăruţa mea umilă, doar eu cu DUMNEZEU şi MĂICUŢA  DOMNULUI şi  cu SFINŢII SĂI , ochii mi se închid fără voia mea, si astfel văd cu ei închişi, un Cer de ziuă şi la poarta casei mele, multi oameni cu camere de filmat. Eu le-am ieşit în întâmpinare, şi le dechideam poarta, clipă în care, aud GLAS din CER, care îmi spune pe un ton poruncitor :
                             " NU ! NU ! NU !
                               AU  VENIT  SĂ  TE  FILMEZE ! 
                               SĂ  NU  ACCEPŢI !!!
şi îmi aud Glasul sufletului meu, care zice :
                               Da ! Dar nu accept ! Nu accept !
                               SĂ  NU  ACCEPŢI "!

Apoi în următoarea clipă, mă cutremur de parca  aş fi căzut de la înălţime, aşa cum stăteam în genunchi ,  şi realizez ce s-a întâmplat, sunt uimită şi ma grăbesc a scrie tot ce am văzut şi tot ce mi s-a spus, în caietul meu de suflet, care este nelipsit de sub pernuţa mea.
Îmi doresc însă ,să vă asigur că rămân deschisă ,oricărui dialog telefonic în direct sau înregistrat, prin mail,prin orice formă de comunicare fără camere de filmat !
Voi răspunde, cu multă dragoste sufletească tuturor celor care, vor sa afle despre mine, şi despre tot ce trăiesc .
Nu ascund nimic, nu mă ascund de lume ! Există  Reportajul cu mine ,din cadrul emisiunii - DINCOLO  DE POVESTIRI  din 17 februarie  2014, de pe ACASĂ TV, realizator ,distinsa doamnă  ELENA  LASCONI ! Peste tot l-am văzut pe internet ! 
 Pozele cu mine, filmarea propriu zisă, nu am nimic împotrivă să fie preluate ....., iar în completare, va stau la dispoziţie la orice oră din zi sau din noapte ,cu multă dragoste, pentru orice formă de dialog !
Vă mulţumesc din suflet pentru  înţelegere şi nu uitaţi că vă iubesc pe toţi şi vă preţuiesc ,ca pe nişte fraţi şi surori ÎNTRU  DOMNUL !
                    Cu dragoste şi aleasă preţuire, Maria.

P.S. Ţin să precizez că, îmi asum întreaga răspundere pentru cele scrise de mine, si spuse de ,DUHUL CEL  PREA  SFÂNT !




                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu