sâmbătă, 15 februarie 2014

SÂNGELE ARTIFICIAL ??? O ALTĂ DOVADĂ ! DIN 2002 , S-A PREVĂZUT CĂ O SĂ SE DESCOPERE !

                        Zori de 4 Decembrie 2002 !

Încă dormeam ,nu se crăpase de ziuă. Şi totuşi un Glas puternic mă trezeşte şi spune ceva de domeniul incredibilului, la acea vreme a anului 2002 !
                                       Citez :

           "Îl ţinem noi cu artificii !
             SÂNGE  ARTIFICIAL !
            În mijlocul nostru , de la ILMH...."!(şi glasul dispare ).

Dragii mei, se ştie că în România ,Sângele artificial a fost inventat de o echipă de medici, condusă de Dr.Cercetător - Radu Silaghi Dumitrecu , din celule stem, la CLUJ  NAPOCA.
Şi iată dragilor, cu după aproape 12 ani această proorocie s.a adeverit ! Şi nu oriunde, ci la noi în România !
Tocmai din acest motiv, spun mereu că, toate se vor adeveri în timp, pentru că nu sunt de la mine, ci de la DUHUL CEL PREA SFÂNT !
Ştiu că e aproape imposibil de crezut pentru mulţi dintre voi ! Dar ACESTA  ESTE  ADEVĂRUL !
NU  EU  SPUN, CI BUNUL  DUMNEZEU , PRIN  MINE PĂCĂTOASA  ŞI  NEVREDNICA !
Să credeţi fraţilor în DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI, căci eu vă spun cu mâna pe inimă şi cu preţul vieţii mele la nevoie, că...DUMNEZEU  EXISTĂ !
                                             Cu dragoste, MARIA.

4 comentarii: