joi, 27 februarie 2014

TOT PĂMÂNTUL STRGĂăăăăăăă!!!! FERICIRE ÎNTRU HRISTOS !

                                   24 Iunie  2004, ora 23, 38 !

Acestea sunt orele mele de Rugăciune fraţilor ! 
Şi in timp ce mă rugam la MULT PREA MILOSTIVUL  DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI, Rugăciunea îmi este întreruptă de un Glas, care strigă cu putere  aşa :

                  "TOT  PĂMÂNTUL  STRIGĂăăăăăăă!
                    TOT  PĂMÂNTUL  STRIGĂ !!!
                   SPUI  UN  CUVÂNT...
                   DACĂ  AZI,  SPUI  UN CUVÂNT, 
                   AJUNGI  ÎN PĂMÂNT  "!

Tot Pământul strigă dragii mei; tot Pământul strigă si se cutremură  la CUVÂNTUL  LUI  DUMNEZEU.
Îmi reiau Rugăciunea si iarăsi, aud alt Glas, care spune asa :

                 "NU -I  VORBA  DE  AVÂNT  ! 
                   E  VORBA  DE  FERICIRE  ÎNTRU  HRISTOS "!
                   CARE  I-AI  DAT  TU , 
                  CEL  MAI MARE STRATEGIC , AL  STRATEGIEI "!

Şi după ce am apucat sa-mi notez repede in caiet, cele auzite, un alt Glas, spune pe un ton poruncitor :
              
                 "SĂ  SCRIE !  SĂ  SCRIE  MULT ! 
                   CA  DUPĂ  O  CARTE , DUPĂ  ADAM! 
                   DUPĂ  ADAM !
                  UNDE  SUCCESUL  POSIBIL..."!

Iar Glasul se temină  ca un ecou ! 
Şi eu rămân trista si gânditoare, si mă frământam sufleteste ,pentru ca eram doar eu cu mine si cu DUMNEZEU si nimeni altcineva, care sa ma inteleaga. Nici măcar soţul meu, nu ma înţelegea, si aud din nou Glas dulce, care mă încurajează spunând :

              "NU , NU !  NU  STA  AŞA  !
                ALUNGĂ  DE  LA  TINE, TOATĂ  ÎNTRISTAREA  ŞI  SUSPINUL !
                 MARI !  ÎN  ACESTE  ZILE  MARI ....
                 MARI  SUNT  ZILELE TALE "!
                 FII  CURATĂ ŞI  LIBERĂ ,
               CU SUFLETUL  PENTRU  HRISTOS "!

Şi in acest moment am stiut ca DUMNEZEU nu ma va părăsi niciodata si ca are UN GÂND mare, in ceea ce mă priveste pe mine păcătoasa !
Dragii mei, sa iubiţi pe DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI ! 
Să iubiţi pe SFINŢII LUI  DUMNEZEU !
Să iubiţi nemărginit  SFANTA  BISERICĂ  A LUI HRISTOS !
Duminica, nu va duceţi la piaţă, ci mergeţi în SFÂNTA  BISERICĂ, si uniţi-vă sufletul cu SFÂNTA  şi DUMNEZEIASCA  LITURGHIE, ca după săvârşirea Ei, de catre Preot , sa va simţiţi curaţi si uşuraţi la suflet, şi vrednici de O SPOVEDIRE  dreaptă,fara sa acundeti vreun păcat, ca apoi să primiţi din mâinile PREOTULUI, Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie , cu PREA  SFÂNT şi PREA  SCUMP  TRUP şi SÂNGE al MÂNTUITORULUI  nostru IISUS  HRISTOS !
                            Cu dragoste şi preţuire, Maria.




                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu