sâmbătă, 22 februarie 2014

UIMITOR ! PLANETA EXTRATERESTRILOR ! EXTRATERESTRII LA Ei ACASĂ , NU ÎN OZN !

                    EXTRATERESTRII  EXISTĂ , ŞI  VOR  SĂ  FIE                                    RECUNOSCUŢI  DE  PĂMÂNTENI  !

                 Aşa cum v-am promis, o să vă dezvălui  astăzi 
                      PLANETA  EXTRATERESTRILOR  !

                          21 Februarie  2014, ora 3,46  noaptea !

Dormeam dragilor ! Dar in somn aud un bâzâit enervant, care nu stiam de unde vine. Mă trezeste acest bâzâit  puternic, si astfel vad cu ochii închişi  un Cer de noapte transparenta , si ca CER se topeste ca la comanda, acolo sus, in BOLTA  CEREASCĂ. 
După ce a dipărut Cerul de noapte, vad un alt CER. UN  CER, ca de oglinda : un Cer precum luciul apei limpede.
In acest Cer, ca din sticlă  strălucitoare, precum este oglinda ,se petrece ceva uluitor.
Precum vedem Cerul la apus, cand Soarele apune si este un tot unitar, un galben -rosiatec, tot asa in adâncul Cerului din Cer, cam pe unde este SOARELE de-amiază pe timpul verii, ca si pozitie,văd o altă  lume. Un alt Cer , ca un alt tărâm !
Aud  un Glas, care spune :

             1.    "În  Sferă !  (un glas intreaba mirat :)
                    2.       Înafara  Sferei ???
              1.    NU !  În interiorul  Sferei  !
                               În Sferă "!

Clipă în care văd cu ochii închisi , în adâncul  Cerului înalt, un alt Cer, ca din sticlă transparentă. Cand Cerul se deschide si eu vad alte Ceruri, atunci stiu că sunt alte Ceruri. Dar aii, nu era vorba de un alt Cer, ci de o ALTĂ  PLANETĂ !
O  PLANETĂ ,ce strălucea ca si sticla incolora in soarele puternic.
Chiar aşa arăta PLANETA  EXTRATERESTRILOR ! Precum un perete imens din sticlă incoloră, in bătaia razelor  de Soare.
Aici in inaltul Cerului nostru, ca si dincolo de  SOARE, văd in PLANETA  ca din sticlă ,un prieten de-al meu, si totodată un prieten al pământenilor.
Este mic de statura, 1,20-1,30 cm, are culoarea cimentului ud, gri cenuşiu. Era în picioare , cu spatele la mine, cu spatele spre noi toţi.
Avea bratele lungi, până dincolo de mijlocul picioarelor, cum ar fi genunchii cărora EXTRATERESTRILOR le lipsesc ! Capul oval, si părea ca un om ,ce tocmai a iesit in curtea sa, ca să ia aer !
Dragii mei, trebuie sa intelegem că nu suntem singuri în UNIVERS !
EXTRATERESTRII  SUNT  O  CERTITUDINE, NU UN MIT !
Fie că vrem, fie că nu vrem ! EXTRATERESTRII ,doresc sa se faca cunoscuti pământenilor ! 
EXTRATERESTRII  fraţilor, nu sunt scornelile diavolilor cum spun unii , precum si BISERICA !
EXTRATERESTRII  , sunt tot creaţii  ale LUI DUMNEZEU ! Sunt prietenii LUI  DUMNEZEU !
Priveam uimită la Planeta  EXTRATERESTRILOR , şi vedeam pe  silueta  acelui locuitor pe planeta sa, care admira ţinutul său si a confratilor săi !
Aud din nou Glas, care spune categoric  aşa :

                " ÎN  SFERĂ  !  NU  ÎNAFARA  SFEREI  ! 
                                      ÎN  SFERĂ  "!

Şi iată dragilor că, EXTRATERESTRII  îşi au domiciliul  in BOLTA  CEREASCĂ ! În SFERĂ , aşa cum spun ei.
De multe ori am scris si am spus că ,OZN-urile îsi luau energia de la Soare. Pe atunci nu cunosteam domiciliul lor ! 
Dar pot afirma că, toate OZN-urile pe care le-am văzut până astăzi, si credeti-mă sunt multe, toate se îndreptau cu o viteză uluitoare spre PLANETA LOR, din SFERELE  CERESTI. 
De fapt, OZN-urile treceau dincolo de SOARE, si se duceau la casa lor, pe PLANETA LOR, în... SFERĂ !
Majoritatea  semenilor nostri, îi resping ca fiind ceva  diavolesc. Dr sunt atât de blânzi...! După ce s-a închis Cerul, si nu mai vedeam PLANETA  LOR, SFERA  LOR, văd cu ochii închişi ca si sun plafonul camerei mele, doi EXTRATERESTRI  gri luciosi, având ochii lor, de un negru  lucios si extrem de strălucitori ,si oblici , priveau miraţi spre mine, si parca bucurosi că îi vedeam si că scriam despre ei.Nu simteam teamă când îi priveam ci bucurie in suflet, pentru că mi s-au arătat .
Eu i-am acceptat de la prima vedere ! Nu mi-a fost teamă, ci eram dornică sa vad ce e cu ei, si cine sunt. Mai ales că imi dădeau o stare de liniste si siguranţă. Nu am putut vorbi despre ei, până în 2012 când am înfiinţat acest Blog !
Am multe taine în ceea ce îi priveste pe EXTRATERESTRI, dar toate la timpul lor.
Cert este că, nu ne vor răul ! Ci vor sa ne oprească de la autodistrugere !
În speranta că, am mai lămurit cât de căt situaţia existenţei EXTRATERESTRILOR, vă spun, cu drag...MARIA.



                                
                        

                           


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu