joi, 13 februarie 2014

UN OZN ŞI ....- IRLANDA VA FI SUPUSĂ UNOR MĂSURI DRASTICE !

                   13  Februarie 2014, ora 16,20 !

In timp ce eram în faţa calculatorului, aud dragilor un Glas, care spune cu fermitate aşa :

              "ŞI  IATĂ  CUM  URMEAZĂ ,
               SĂ  SE IA  MĂSURI  DRASTICE                             ÎMPOTRIVA  IRLANDEI "!
Dragii mei, aşa  cum ştiţi deja, vom aştepta ca timpul să se scurgă şi împreună vom afla despre IRLANDA, exact ca în citatul de mai sus.
Căci nu eu am spus, ci DUHUL CEL PREA  SFÂNT, iar eu păcătoasa doar am scris.
                        4 Aprilie 2003, zori de zi !

Un fulger orbitor de strălucitor îl simt în ochii mei, în trupul meu, şi mă trezeste fără ca eu să deschid ochii.
Astfel aud UN GLAS, care spune aşa :

               "N - A  VRUT  SĂ-L  CITEASCĂ .
                E  MAI  BINE  SĂ-L  CITEASCĂ !
                GRELELE  SUFERINŢE...."!

(clipă  în care văd cu ochii închişi UN CER de noapte  transparent şi pe care CER văd UN  OBIECT alungit, ca UN CILINDRU  de culoarea pământului  umed ; acest  CILINDRU era orientat cu gura în jos spre Pământ, şi din el  ieşea O LUMINĂ  galbenă strălucitoare, ca UN FULGER .
Obiectul zburător de formă cilindrică, cobora cât mai aproape de Pământ ,iar fulgerul spiralat galben intens, ce ieşea din OZN, era de două ori mai mare ,decât CILINDRUL maroniu  închis  din care ieşea. Fulgerul era orbitor de strălucitor, şi scopul lui era să se apropie cât mai mult de PLANETA  PĂMÂNT.
Dragii mei, eu nu ştiu cum să interpretez Cuvintele din Citat referitor la OZN -ul cilindric, ceea ce stiu este că, trebuie să scriu tot ce văd si tot ce aud !
              NU  UITAŢI  DRAGILOR !

Luni 17  Februarie  2014 ,vom face cunoştinţă pe "ACASĂ  TV " la ora 23,30  în cadrul emisiunii DINCOLO  DE  POVEŞTIRI , realizator dna ELENA  LASCONI !
                 Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.



                                                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu