duminică, 16 martie 2014

IISUS HRISTOS !!! LUMEA CU TINE ! SE ŢINE DE TINE !

                                 17 Iunie 2004, ora 2,04 noaptea !

Dormeam si brusc aud Glas, care mă trezeste si cântă aşa :

                   "Lumea cu Tine !
                    Se ţine de Tine !
                    Oooo!!! Cu Tine hai să plec "!

Clipă în care , văd cu ochii închişi un Cer de noapte, şi din Cerul de noapte ,din adâncul lui ,vine un Nor bleu strălucitor, şi în mijlocul NORULUI bleu , în picioare în vesminte alb orbitoare, cu mâinile SALE întinse lateral, sta DOMNUL  nostru  IISUS  HRISTOS, care era foarte aproape de Pământ.
Norul bleu, cu MÂNTUITORUL stătea în aer, la mică distanţă deasupra Pământului.
Un glas din Cer spune răsunător :

                "Că ACESTA ne-a mântuit pe noi !
                 Şi sufletele noastre !Într-un miros de bună mireasmă !
                 Pe mine, şi pe tine....(şi glasul se pierde ca un ecou ).

Dragii mei, cu toţii trebuie sa ne ţinem de IISUS şi după IISUS  HRISTOS !
Căci numai EL, este mântuirea sufletului  nostru !
Odată ce am gustat din dragostea LUI  IISUS, pe care o revarsa asupra noastra, nu ne mai putem lăsa de EL. Ci ÎL urmăm oriunde si oricând, slujindu-i cu dragoste si chiar cu preţul vieţii noastre.
Şi iată cum imi aud propriul glas, care spune asa, fara ca eu să deschid gura mea :
                  "Am gustat şi gust din Paharul
                                           PREA  SFINTEI  TREIMI "!

şi aud un alt glas, care strigă aşa :
          
               "Luaţi-i liniştea, luaţi-i  independenţa, şi..
                Şi călcaţi-i  sufletul "!

Cu adevărat de mai multe ori, DUMNEZEU mi-a dat sa beau din PAHARUL  SĂU, şi era tare bun si răcoritor pentru sufletul meu, ceea ce-mi dădea sa beau.
Şi tot cu adevărat este că ,adesea ma simţeam singură, şi parcă toţi cunoscuţii mei,ma ocoleau si departe stateau, sau cuvinte de ocara spuneau despre mine. De altfel şi astăzi fac la fel, toţi cei pe care îi cunosc.Mai ales că,acum stiu despre mine, despre tot ce eu trăiesc de mai bine de 16 ani.
Dar eu, i-am iertat atunci ca si acum, şi mă rog la BUNUL  DUMNEZEU şi la MAICA  DOMNULUI , să le lumineze mintea şi sa le îmbuneze inima, spre a cunoaste şi ei , Dragostea SA, si MILA  Maicii Domnului.
                                 Şi tot cu dragoste, Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu