marți, 29 aprilie 2014

DOI BĂRBAŢI PE CER, CHIAR SUB SOARE !

                                  13 Martie 2005, ora 15,14 !

Abia venisem de la serviciu şi trebăluiam prin casă.
Brusc, aud un glas în dreapta mea, care imi spune aşa : 

                      " Ţine Doamne Mila Ta spre toţi  !  
                       Te lăudăm cu toţii !
                        Slavă Ţie Doamne !
                        Mângâierea Sfântului  Antonie Cel Mare .
                        Miluieşte ! 
                         Miluieşte, Sfânta Icoană ca Acestaaaaa "! (spune cîntat )


Clipă în care, sunt într-o Sfântă Biserică ,chiar în holul de la intrare ,care poartă numele de pronaos ! 
Pronaosul este holul de la intrare, Naosul este interiorul Bisericii, după care urmează Sfantul Altar !
Biserica aţi văzut dragilor , că are formă de Navă !
Naos, înseamnă Navă !
Dar să nu mă abat de la subiect !
Deci, eram în holul de la intrare şi văd O SFANTA  CRUCE înaltă din lemn masiv, şi jos la baza SFINTEI CRUCI, sau cum i-am spus eu când am notat, la rădăcina SFINTEI CRUCI, se află O SFANTA ICOANĂ , in care văd pictat un Sfant mai în vârstă. 
Spre uimirea mea, Sfantul din Icoana Sfanta ,înviază şi începe a vorbi, a-şi mişca buzele si dă din mâna Sa dreaptă ca si cum ar vrea sa se facă înţeles.
Era uimitor ceea ce vedeam. La nici cinci minute de aceasta, văd cu ochii închişi un Cer senin spre Răsărit, şi pe Cer ,mai precis la poalele Cerului ,văd cum Soarele răsare şi se tot ridică pe Bolta Cerească.
Imediat ,chiar sub Soarele stralucitor, tot pe Cer, dar sub Soare, văd doi bărbaţi care isi întind mâinile ,apoi şi le strâng în semn de prietenie.
Astfel ,vedeam Soarele ce urca pe Cer şi odată cu el,pe acesti doi bărbati ce păreau a fi Prieteni pe viaţă, aşa îşi strângeau mâinile lor.
Dragii mei, să ne dăm şi noi simbolic măcar, mâinile unii cu alţii şi să rămânem Prieteni buni, pe viaţă !
                                  Cu dragoste, Maria

10 comentarii:

  1. asta ce vrea sa insemne n are nici un sens

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum si în Sfânta Biblie ,multe sunt Pildele pe care noi nu le putem dezlega, toat aşa şi aici ,numai un Preot cu mult HAR, un OM cu adevărat înţelept în Tainele Dumnezeiesti, poate desluşi acestea toate ! Cu drag, Maria.

      Ștergere
  2. mai terminati fratilor cu aberatiile astea de prostit lumea ca ai vazut nu stiu ce lumini si triunghiuri si nu stiu ce.Si daca ai vazut ce inseamna,ca exista Dumnezeu?Asta se stie .Credeti ca Dumnezeu are nevoie sai arate la o ametita nu stiu ce lumini ca sa ce? sa creada lumea ca exista.Dumnezeu nu are nevoie de asa ceva.avem alte marturii mult mai mari.Asa de ce nu iese toata lumea,sau preotii sa zica ca au vazut lumini si nu stiu ce.Ce sunt titlurile alea gen " uluitor-o-mare-si-uimitoare-minune"Treziti va oameni buni si cautati l pe Dumnezeu in inimile voastre nu in lumini ,noi nu suntem vrednici sa vedem slava lui Dumnezeu pe pamant,dar in schimb il putem simti daca il chemam si credem in El din tot sufletul,si ne punem sufletele noastre in mainile Sale.Asa il cunoaste omul intradevar pe Dumnezeu ,cu sufletul nu cu ochii trupesti.Iarta ma daca consideri ca te jignesc cu acest mesaj dar cred ca esti inselata si ar fi bine sa iti dai seama de adevar.

    RăspundețiȘtergere
  3. prin asta se demonstreaza ce nociv poate fi internetul.toti dezechilibratii isi pot face blog si scrie tot felul de aberatii

    RăspundețiȘtergere
  4. trezeste te la realitate mai femeie ca esti pierduta

    RăspundețiȘtergere
  5. "Blestemat sa fie omul care se increde in om, care se sprijina pe un muritor si isi abate inima de la Domnul! " ieremia 17

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ai curaj sa dezbati subiectul pentru ca e clar ca minti ,poti sa nu publici mesajul daca nu vrei scopul meu nu e sa conving oamenii ca am eu dreptate ,vreau sa iti dai seama ca nu e bine ce faci si esti inselata de diavol

    RăspundețiȘtergere
  7. ai fost la un preot cu har sa ti desluseasca tainele
    daca nu til recomand pe parintele antonie de la cernica

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca singura care nu le poate dezlega esti mata tanti

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga domnule sau dnă ANONIM !
    În primul rând dai dovada de laşitate,pentru ca nu-ti pui numele ! In al doilea rând ,nu te obligă nimenea ca sa citesti pe Blogul meu ! Cine crede cu adevărat în DUMNEZEU nu are nevoie sa-i tălmăcesc eu tainele Cuvintelor Lui Dumnezeu, le simte în suflet, pur si simplu. Doresc sa-ti mai spun ca eu nu m-am ascuns sub anonimat, si toate despre câte scriu se adeveresc în timp ! Nu mimt cu absolut nimic, nu inventez nimic, şi nici nu am nevoie de un îndrumător spiritual, sau de alta natură ! Îndrumătorul meu, Doctorul sufletului meu, este DUMNEZEU şi Măicuţa Domnului ! Faptul că ai descoperit Blogul meu, în care scriu Cuvantul Lui Dumnezeu, este un semn bun pentru tine,.de la DUMNEZEU, pentru ca tu ai nevoie sa vii pe Calea Cea bună ! Aşa câ ,îţi recomand din suflet ,în viaţă nu te pripi să daui sfaturi si sa jigneşti. Ţine-le pentru tine ! Dac ceva nu-ţi convine, renunţă ! Nu te obligă nimeni ! Binele , nu-l poţi face cu forţa ! Ci trebuie să vină dinluntrul fiecăruia dintre noi ! Şi aşa ca pentru tine : Eu nu am voie să tălmăcesc Cuvantul Lui Dumnezeu ! PORUNCĂ AM ,NUMAI SĂ - L SCRIU ! O să mă rog la BUNUL DUMNEZEU, ca să te ierte pentru cuvintele de ocară şi pline de răutate pe care mi le-ai spus ! Căci dacă ai fi cunoscut pe DUMNEZEU şi pe MAICA DOMNULUI ,aşa cum eu am cunoscut ,nu ai mai fi spus asemenea cuvinte,de care ar trebui să te ruşinezi tu însuţi !

    RăspundețiȘtergere