marți, 22 aprilie 2014

IISUS NE GRĂIEŞTE !!! SĂ - L ASCULTĂM ! MARTOR AL LUI IISUS !

                              HRISTOS  A  ÎNVIAT , DRAGILOR !

                                     21  APRILIE  2014 ora 3,50  ori de zi !

Chiar dacă este atât de tărziu fratilor, aflati că  eu încă nu m-am culcat, am scris mai mult pe BLOG .
Iar acum în zori de zi, eu ma rugam in camera mea, ca după aceea sa ma pot băga în pat. 
Şi in timp ce ma rugam aud GLAS  puternic ce venea din Cerul Sfânt. Era Glasul LUI  IISUS  HRISTOS . Citez : 

           "CĂ  IUBESC  PODOABA  CASEI  TATĂLUI  MEU !
              ŞI  AVEM  MARTORI , CU  TINE !
              CU  TINE , AVEM  MARTORI!   CINE  MĂ  CUNOAŞTE  PE  MINE , ÎL  CUNOAŞTE  ŞI  PE  TATĂL "! 

                                     Fratilor, 

Cred ca acum aţi înţeles şi voi , care este  rolul meu pe pământul acesta. Eu nu fac altceva decât să-L mărturisesc pe IISUS  HRISTOS ! Şi cum aş putea face acest Minunat lucru, decât implinind PORUNCA  SA , şi anume , aceea de a scrie toate câte îmi arată  şi care se împlinesc intotdeauna, fie ele bune sau mai putin bune.
La doar câteva secunde,aud cor de Îngeri care Îi cântau  LUI  DUMNEZEU aşa :

                        "ŞI  SĂ  NE  RUGĂM  ÎN  VIAŢA  NOASTRĂ 
                                                                    LA  DUMNEZEU ,
                              CEL  CE  NE  DĂ  LUMINĂ ,
                                 ŞI  SĂ  NE  MILUIASCĂ  "!
                     SĂ  FILMĂM CU TOŢII, SĂ  FILMĂM  CU TOŢII,
                     A  ÎNVIAT  HRISTOS !  A  ÎNVIAT  HRISTOS "!

Dragii  mei, să ne rugam si noi cu totii, BUNULUI  DUMNEZEU şi MAICII  DOMNULUI , şi să-I dăruim inima noastră, sufletul nostru, ca să le curăţească şi să le sfinţească cu LUMINA  ÎNVIERII SALE !
                                              Cu dragoste şi cu preţuire,
                                                                          Maria.
                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu