luni, 28 aprilie 2014

O PORŢIUNE DE POPULAŢIE ,VA FI DIVIZATĂ CU 21 % !

   c.                                 5 Martie  2005, zori de zi !

In timp ce dormeam, O  LUMINĂ  albă orbitor de stralucitoare, îmi luminează ochii mei închişi, şi astfel văd în faţa mea o siluetă care ţine în mâna sa, un Ziar cu pagini albe. 
Pe prima pagină a ziarului era un pătrat mare, pe care scris cu roşu îngroşat aşa : 

                                    " 21 %  " !

Apoi aud un glas care spune de două ori consecutiv aşa :
                    Divizarea acestei  porţiuni de                                                                      populaţie !
                    Divizarea ,acestei porţiuni  de                                                                    populaţie " !

Şi acum mă întreabă aşa :

                 "Ai  înţeles, da ? "!

Şi fireşte că, i-am răspuns în gândul meu că...am înţeles.
Dragii mei, veţi vedea că vom asista la împărţirea unei porţiuni, a unei anume populaţii. 
Se va împărţi populaţia  în aşa fel ,încât nu se va mai înţelege om cu om.
Divizarea  populaţiei cu 21 % , o vom trăi cu toţii ; căci vom asista la DIVIZAREA  acestei porţiuni de populaţie .
                                 Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu