duminică, 27 aprilie 2014

ŞI S - A ÎMPLINIT DUPĂ 9 ANI !!! PAPA IOAN PAUL AL DOILEA A FOST DECLARAT SFÂNT , AŞA PRECUM AM PREZIS ACUM 9 ANI !




  • Dublă canonizare la Vatican. Papa Ioan Paul al II-lea şi ...

    www.digi24.ro/.../Dubla+canonizare+la+Vatican+Papa...

    Translate this page
    9 hours ago - Cel de-al doilea miracol al Papei Ioan Paul al II-ea, produs la o zi după beatificare, a fost vindecarea unui femei de anevrism cerebral, ...
  • Papa Ioan Paul  al doilea !







  •       HRISTOS  A  ÎNVIAT,  FRAŢILOR !






                                                                          DOVEZI DE                                              SUSŢINERE  A  ADEVĂRULUI  !

    Şi iată dragilor că , evenimentul care se va petrece mâine, adică CANONIZAREA  PAPEI  IOAN PAULA AL  DOILEA ,eu l-am văzut încă din anul 2005 şi  2006 !
                         Citiţi  Dovezile !  
    Cu siguranţă mai sunt pe Blog, dar nu le-am găsit aşa repede. 
    Iar acum la ora 23,50 , 26 aprilie  2014 , în timp ce scriam pe Blog, aud Glas bucuros care spune aşa :
                   "BINE  AŢI  VENIT  LA  CANONIZARE !
                    PRIVIŢI  ÎN  STÂNGA  VOASTRĂ, PRIVIŢI  ÎN  DREAPTA...."!
    Şi glasul nu mai continuă .Iată dragilor, cum de acolo  de SUS,se stiu toate, absolut toate !
                               Citiţi !!!

    Sambătă 1 februarie  2013 !

    PAPA IOAN PAUL AL DOILEA !!! UN SFANT ..LA CERURI !

    2 APRILIE 2005, ora 21,37 ! Ma rugam ,ca in fiecare seara, si brusc aud glas:" A MURIT ! A ADORMIT ,INTRU VESNICIE,PREA SFANTUL PARINTE,PAPA IOAN PAUL AL 2-LEA "! Am ramas uimita,la acest mesaj, stiam ca PAPA era f bolnav,dar nu stiam ca murise. Am deschis televizorul, si pe toate canalele vedeam ca se transmite,,MOARTEA PAPEI IOAN PAUL AL DOILEA. Va inchipuiti dragii mei, cum era inima si sufletul meu, la aflarea acestei VESTI, ca apoi sa aud in mass-media.  3 APRILIE 2005,ora 14,27. Stateam putin intinsa in pat, si brusc aud:" O MURIT PAPA, AI AUZIT ? AI VAZUT? SPERANTA ,MOARE ULTIMA "!. 7 APRILIE 2005,ora 18,45 ! Ma rugam,si brusc aud glas:" SARBATORILE ,LA NUNTA PAPEI "!( si vad cu ochii inchisi, cum,acolo ,SUS IN CERURI,in vesminte albe foarte stralucitoare, cu ceva mic, rosu, rotund, asezat pe crestetul capului,pe INSUSI PAPA IOAN PAUL AL DOILEA, mai tanar cu cateva zeci de ani, cam la 50 ani,in fata unei mese inalte, unde se afla un scaun inalt,si pe care,statea PAPA IOAN PAUL AL 2-LEA ,inconjurat, acolo in CERUL SFANT, de O LUMINA ALBA, ORBITOARE. Era foarte vesel si fericit.  PAPA, dupa moarte, ajunsese in IMPARATIA LUI DUMNEZEU. Un glas, striga tare: " GLASUL LUI KAROL WOJTYLA ,SE AUDE, 44000 DE SECUNDE ".!Dragii mei,dupa cum vedeti, nimic, nu ramane,necunoscut, acolo ,SUS LA CERURI. Am si multe mesaje, mai tainice,despre LUME, dar inca nu am voie sa le scriu aici. Cu multa dragoste sufleteasca, Maria






                                                ŞI  ALT  ARTICOL ,
                   DIN  DECEMBRIE  2006  !






    PAPA IOAN PAUL AL DOILEA , ESTE DE GRADUL ŞAPTE !

               28 Decembrie  2006, ora 6,10 dimineaţa !

    Eram trează, şi mai stăteam în pat  şi chiar mă amuzam la tot ceea ce vedeam pe Cer, cu ochii închişi. Şi astfel aud UN GLAS, care spune ceva despre PAPA  IOAN  PAUL  AL DOILEA.
    Citez :
                  "PAPA...ESTE  DE  GRADUL  ŞAPTE  !
                    SUVERANUL  PONTIF, CONSIDERĂ  CĂ  PAPA  IOAN  PAUL  AL  DOILEA ,  NU ESTE....."!(şi glasul se opreşte, nu mai continuă ).
    Dragii mei, eu am scris multe lucruri frumoase despre PAPA  PAUL  AL DOILEA. Le găsiţi pe Blog, dacă veţi căuta.
    Aş vrea să amintesc că, l-am văzut pe PAPA IOAN  PAUL  AL DOILEA, sus în CERURI, la picioarele  LUI  IISUS  HRISTOS, care stătea pe TRONUL  ÎMPĂRĂTESC, iar la PICIOARELE SALE, avea UN SOARE  ALB, şi pe PAPA  IOAN PAUL AL DOILEA în veşmânt de lumină si cu fruntea la pământ, cu fruntea sa, in lumina albă, de sub picioarele MÂNTUITORULUI.
    PAPA  IOAN  PAUL  AL  DOILEA, pot spune fără să gresesc că este UN SFÂNT, acolo sus în CERURI,. Cât despre cei care ar putea să-l treacă ca şi SFÂNT aici pe pământ....cântăresc totul cu al lumii cântar, si nu vor să creada că, PAPA  IOAN PAUL  AL DOILEA, SUS  în CERURI, şi-adobândit numele de SFÂNT, iar pe pământ....este mult mai greu, din pricina îndoielilor oamenilor, fie ei Preoţi sau PAPI, sau oameni obisnuiţi. 
    Fraţilor,CÂNTARUL  din CER, nu se aseamănă cu cel al oamenilor.
    CÂNTARUL  DIN CER, spune numai ADEVĂRUL şi întotdeauna este de partea  DREPTĂŢII. Nu greseste  nicodată.
    Apoi văd cu ochii închişi, UN CER  de noapte albastră şi pe CER văd strălucind HARTA  ROMÂNIEI !
    Harta României strălucea pe CER, precum străluceşte Soarele.
    HARTA  ROMÂNIEI, avea interiorul alb dens, şi scris cu negru totul ce conţine la interior, iar la exterior, HARTA  ROMÂNIEI , avea întreg conturul din verde ca de smarald ,peste care venea un alt contur, alb orbitor de strălucitor.
    HARTA  ROMÂNIEI, pulsa ca o inimă pe CERUL  nopţii.
     Şi iată dragilor că v-am adus aici, O ALTĂ  DOVADĂ , că ROMÂNIA  este deja şi va fi al doilea IERUSALIM.
    Să credeţi aceasta şi să mulţumiţi BUNULUI  DUMNEZEU  şi MAICII DOMNULUI, că au ROMÂNIA  noastră  sfântă, cu oameni buni şi credincioşi.
                                      Cu dragoste şi preţuire, 
                                                    Maria.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu