marți, 20 mai 2014

CALIFORNIA ! NE STRÂNGE CALIFORNIA !

                                   20  Mai  2014 ,ora 3,45 zori  de zi !

Numai ce scrisesem în caietul meu de suflet ,despre Cimitirul sub ape, din articolul anterior , că iată un alt glas  spune ceva ca un anunţ, dar despre care ,eu nu ştiu cum să interpretez.
     Voi cita întocmai glasul ,aşa cum procedez întotdeauna.
                             Iată :

                        "MILENIUM !
                 Aşadar , ne strânge California !
                 Ne strînge California "!

Aşa cum spuneam mai sus dragilor, eu nu ştiu cum să tâlcuiesc aceste cuvinte, şi nici nu am voie de Sus !
Eu doar trebuie să le scriu, şi când va veni vremea împlinirii lor, vom afla cu toţii. Dumnezeu ne va descoperi nouă tuturor, înţelesul acestor cuvinte , la timpul rânduit de EL .
                              Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu