duminică, 18 mai 2014

ÎNGERUL GAVRIIL ÎN CAMERA MEA !

                               Noapte de 16 - 17 Mai 2014 , ora 3, 10 !

Dragii mei, deşi este foarte târziu eu stau singură în camera mea şi mă rog la Bunul Dumnezeu şi la Maica Domnului.
Mă rugam cu mare dragoste şi la Sfinţii Voievozi şi Arhangheli Mihail şi Gavriil , care sunt ocrotitorii casei noastre, alături de Măicuţa Domnului.
Brusc, ochii mi se închid fără voia mea şi astfel văd cu ei închişi, în faţa mea ,doar la un braţ întins,şi la circa 60 cm, deasupra măsuţei pe care sunt Cărtile de Rugăciuni, Un Mare Sfânt !
                     Era Sfântul Arhanghel Gavriil !
Avea veşminte albe de Lumină, iar în mâna Sa stângă avea O Floare !
Această Floare, avea codiţa lungă şi la vârf era foarte bogată în flori albe, precum Crinul.
Îngerul Gavriil, era încadrat într-un Oval de Lumină !
Chiar lângă veşmintele Lui, avea Lumină aurie, apoi urma o altă Lumină albă, după care ,la margine era o a treia Lumină albastră violet catifelat.
ÎNGERUL GAVRIIL , mă privea bucuros şi tinea pe bratul Său stâng ,Floarea de Crin.
Dar eu nu stiam ca este Crin, si mă gândeam oare cum sa-mi notez ca fiind  această Floare ?
Când am auzit un glas,care îmi spune :

                         "Floare de Crin "!

Am rămas uimită de ceea ce am auzit şi văzut ! 
Îngerul Gavriil, a zăbovit câteva secunde bune, iar eu ÎL priveam uimită atrasa fiind ca de un magnet. Eram fericita, lacrimi multe imi curgeau pe obraji din ochii mei închişi.
De astădată Îngerul Gavriil nu mi-a vorbit, doar m-a privit bucuros foarte !
Dar acum 9 ani de zile în urmă, pot sa va spun dragii mei, că am fost răpită în Ceruri de Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil !
Eram acolo Sus, iar Sfinţii Arhangheli stăteau chiar în faţa mea, şi mi-au încredinţat O  MARE  TAINĂ  DUMNEZEIASCĂ !
Şi despre care Taină, nu am voie sa vorbesc încă !
Poruncă am primit ca să păzesc TAINA cu preţul vieţii mele !
Şi până acum, nu am descoperit-O nimănui !
Această Mare Taină ,voi putea dragilor ,ca să v-o dezvălui numai cu Voia Duhului Sfânt!
Duhul Cel Prea Sfânt , mi-a grăit aşa  atunci când era în Ceruri cu SFINTII VOIEVOZI MIHAIL ŞI GAVRIIL :

        "Îţi voi spune ţie , cu trei zile înainte de a se împlini TAINA" !

M-am bucurat enorm, fără să îmi pot exprima bucuria în cuvinte, şi iată că, după 9 ani de zile, ÎNGERUL GAVRIIL , vine în camera mea umilă, şi îmi aduce VESTE  negrăită !
Dacă PREA  SFINTEI  NĂSCĂTOAREI de DUMNEZEU, ÎNGERUL  GAVRIIL , I-a spus că va naşte Fiu, şi-I va pune numele IISUS, ÎNGERUL GAVRIIL, mi-a adus VESTEA că, numai peste 3 minute, urma să vină în camera mea, deasupra capului meu, Mâinile Lui Dumnezeu !
Aceasta era VESTEA negrăită de ÎNGERUL GAVRIIL, dar care eu am văzut-O la doar 3 minute, după ce El a plecat, şi despre care ,voi scrie în articolul următor, cu titlul :

             "MÂINILE  LUI  DUMNEZEU,
                                         DEASUPRA CAPULUI  MEU" !

Dragii mei, ceea ce am trait în această noapte de 16 -17 Mai 2014, este începutul împlinirii TAINEI ,ce mi s-a încredinţat cu 9 ani în urmă.
Această Mare TAINĂ, va deschide Porţile Celui de-al Doilea Ierusalim, care este ROMÂNIA !
Când se va împlini, vă asigur că şi cel mai convins ateu, se va întoarce la DUMNEZEU !
Fiecare om, va putea vedea cu ochii lui SFÂNTA  TAINĂ , şi O va putea atinge !
Uimirea din viaţa de zi cu zi, nu va avea asemănare faţă de uimirea TAINEI CERULUI SFÂNT  pe care O vom trăi cu toţii!
Dragii mei, să ne rugăm Duhului Sfânt şi Maicii Lui Dumnezeu, ca să fim pregătiţi să primim TAINA  SA  !
Trebuie să ne întoarcem din dragoste, cu faţa către DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, si nu din frică !
                                 Cu dragoste si preţuire, MARIA.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu