duminică, 18 mai 2014

MÂINILE LUI DUMNEZEU , DEASUPRA CAPULUI MEU !




                                                        16  - 17 Mai  2014 , ora 3,13 !

Dragii mei, la cinci minute după ce Îngerul  Gavriil a venit în camera mea umilă , ceva uimitor s-a petrecut . Eu continuam să mă rog în genunchi stând ,şi văd cu ochii închişi cum în dreapta mea, deasupra capului meu, într-un nor alb strălucitor, au apărut Două mâini cu tot cu braţe, albastre precum acestea din Norii de mai jos, şi lungi precum cele aurii ale MÂNTUITORULUI, din poza aurie.
Aşa precum ne pune Preotul mâinile sale, pe capul nostru una peste alta, şi apoi amândouă pe capul nostru, tot aşa erau Mâinile Lui Dumnezeu ,la o palmă distanţă deasupra capului meu, spre partea dreaptă.Nu era nevoie sa ridic privirea ca să Le văd. Ochii se închid singuri, şi pot vedea în Sus, si dacă stau cu capul în pământ , eu tot văd şi Cerul de deasupra mea.
Acum când scriu acestea , realizez dragilor ! Mâinile Lui Dumnezeu m-au binecuvântat !Îngerul Gavriil , venise ca să mă anunţe de venireaMâinilor Lui Dumnezeu !
Aşa cum Îngerul Gavriil ,a vestit SFINTEI FECIOARE  MARIA, că va naşte Prunc ,şi-i va pune numele IISUS, tot aşa a venit şi la mine păcătoasa, ca să-mi vestească Venirea Mâinilor  Lui Dumnezeu,deasupra capului meu, spre dreapta mea, ca Binecuvântare pentru  Taina ce urmează  a se împlini ,şi despre care TAINĂ ,încă nu am voie să vorbesc !
Dragilor, sunt copleşită de atâta Dragoste ,ce O primesc ca un izvor nesecat ,de la Mult Prea Milostivul  Dumnezeu şi pe care nu o merit ! Dar , O primesc cu infinită Dragoste ,şi voi face numai după Voia Sa .
TAINA  care urmează a se împlini, va deschide în ROMÂNIA ,Porţile Celui de-al Doilea Ierusalim !
Nimeni atunci, nu se va mai îndoi de Existenţa  Lui Dumnezeu şi a MAICII  DOMNULUI !
Fiecare ,va putea vedea, va putea pune mâna, şi se vor uimi cu adevărat !
                                     Ca întotdeauna, cu dragoste Maria.



                                    

                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu