sâmbătă, 31 mai 2014

O DOVADĂ VIE !!! CEA MAI MARE CASĂ A LUI DUMNEZEU , ESTE ÎN ROMÂNIA !!!

                                   6 Iulie 2002 ,ora 16,35 !

Abia venisem de la serviciu şi m-am întins puţin în pat ! Şi aşa stând cu ochii închişi, aud un glas care spune ceva ce m-a uimit la propriu. Citez :

                   " Bună ziua stimată ascultaţie !
                      Să fie despre ruda încheiată Lui .
                     Despre Familia Lui Hristos !

Clipă în care văd un bărbat ce plantează  O Viţă de Vie.
Viţa de Vie, a devenit într-o clipă butuc cu frunze şi struguri adevăraţi.Şi aud din nou glas care spune aşa :

            "Păi...nu putea Familia Lui ,să-ţi aducă un pahar de  apă ?
(şi un răspuns vine imediat )
             Ba da ! Mi-a adus apă bună !
              Apă din Pământ ; Apa Lui Hristos !
              Cea  mai mare Casă , cel mai mare teren, 
                         şi cea mai mare construcţie din Tecuci "!
               Acoperişul  cu  12  Scări !

Dragilor, din Tecuci sunt eu ! Cuvântul Lui Dumnezeu ,Îl scriu de aproape 18 ani ! Neîncetat scriu Cuvântul Lui Dumnezeu !
Casa de aici din text, nu este O CASĂ din materiale de construcţie !
Ci este O  CASĂ, în suflet !  Mai precis,în al meu suflet ! O CASĂ din Lumina Lui Dumnezeu ! O CASĂ, cu 12  Scări !
Acum ştiţi sigur ,că ROMÂNIA  va deveni al doilea Ierusalim !
Deocamdată ,CASA  LUI  DUMNEZEU este la TECUCI ! Mai precis ,Cuvântul Lui Dumnezeu este la Tecuci, iar eu îl scriu aici cu multă dragoste sufletească pentru voi toţi !
Să nu vă temeţi de nimic în această viaţă dragii mei, decât numai de DUMNEZEU !
Ca nu cumva cu bună ştiinţă , să - L mâniaţi !
    Împlinind Poruncile Lui Dumnezeu, nu avem cum să greşim !
                                                     Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu