marți, 13 mai 2014

O PROOROCIRE PENTRU MINE ! O MÂNĂ ŞI SFÂNTA CRUCE !

                                         13  Iulie 2002 ,ora 0,50 !

Mă rugam la această oră , în timp ce un glas care venea din Cer, m-a întrerupt şi cu ochii închişi ,vedeam ceva uimitor .
Vedeam un gard înalt, şi în faţa unui stâlp de ciment al gardului, văd O  Sfântă Cruce mare.
Sfânta Cruce ,era din Lumină albă strălucitoare şi era mai înaltă decât gardul şi decât stâlpul gardului. Jos la baza Sfintei Cruci ,a apărut un braţ; o mână adevărată, o mână dreaptă ! 
Mâna era vie, era din carne şi oase ! În această clipă ,aud Glas care spune aşa :
                            "Ca de un medic sfânt !
                              Ca la un medic sfânt !
                              Cărora, şi dumneavoastră îi veţi urma "!

Clipă în care , văd un bărbat cu multe cărţi şi caiete în braţe !
Caietele, când le-am văzut în braţele lui, parcă ar fi fost toate ale mele.
Dragii mei, m-au bucurat enorm de mult aceste cuvinte ! Dar nu m-am putut bucura in 2002, când le-am auzit.  Deoarece, nu stiam ce înseamnă. Eram doar începătoare, în a scrie Cuvântul Lui Dumnezeu. Nu înţelegeam cuvintele. Acum după 12 ani, realizez valoarea dumnezeiască a acestor cuvinte, şi a toate câte scriu.
Astăzi, acum şi aici, am înţeles sensul Cuvintelor din citatul de mai sus.Pentru că şi eu am adunat peste 200 de caiete, de-a lungul anilor, în care am scris Cuvântul Lui Dumnezeu, şi pe care Cuvânt, ÎL redau aici pentru voi toţi, cei care iubiţi pe DUMNEZEU şi pe MAICA  SFÂNTĂ !
Tot ce scriu aici, vă asigur că nu suferă nicio modificare, sau vreun fel de cenzură ! Cuvintele ,şi toate câte văd, sunt transpuse aici ,aşa precum mi-au fost spuse şi arătate.
                                   Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu