joi, 22 mai 2014

ŞOC !!! MICHAEL SCUMACHER !!!


                                                  HRISTOS  A  ÎNVIAT  , dragilor !

Vreţi să aflăm împreună, ceva despre MICHAEL  SCHUMACHER ?
                        Noapte  de 18  Mai 2004 , ora 0,51 !

Mă rugam la această oră dragii mei ! Şi la un moment dat, aud un glas dragilor,care spune doar câteva Cuvinte, pe care le voi cita mai jos !                                Citez :

                  "La Mai , rămâne.....(glasul face o pauză),dar un altul continuă:    MICHAEL  SCHUMACHER !
                  La Mai, rămâne  Michael Schumacher "!

Dragii mei, în luna Mai  2004  cam tot pe la această dată din lună, am auzit acestea despre Schumacher .
În prezent ,suntem tot în luna MAI, dar anul 2014 !
Sunt 10 ani, de când am auzit acestea despre Michael !
Acum acest Campion ,este în cea mai grea suferinţă ,prin care poate trece cineva !
Ce spuneţi ??? Credeţi că se poate înfăptui  O  MARE  MINUNE , acum in luna Mai 2014 ?
Sau e posibil Doamne Fereste, sa plece dintre noi ???
În seara aceasta, am luat două sacoşe cu caiete ,din anul 2001 şi  2003. Sunt enorm de multe.
Rascolesc prin cea din 2003  şi parca mi se împiedică degetele de un caiet anume. Nu-i dau importanţă si mai caut, sa vad din care sa scriu.Caietul acela care mi s-a prins degetele de el, iar se agaţă de mâna mea, mă tot împiedecam de el.
Îl scot din sacoşă şi văd că de fapt este din 2004, şi pus greşit în sacoşa cu cele din 2003.
Deschid Caietul cu pricina ,si după prima pagina, rămân uimită !
Gasesc scrise Cuvintele de mai sus, pe care le-am citat.
Şi iar am înţeles că, nimic nu este întâmplător !
În această  lună Mai  2014 , ceva va interveni în ceea ce-l priveşte pe marele Campion MICHAEL  SCHUMACHER !
Să nădăjduim dragilor,că DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI ,va înfăptui O  MARE  MINUNE ,şi că se va trezi din comă !
O să-L implor pe MÂNTUITORUL nostru IISUS  HRISTOS, şi pe MAICA  LUI  DUMNEZEU, la fiecare Rugăciune ,ca să înfăptuiască O  MARE  MINUNE ,şi să-l readucă la viaţă cu adevărat !
O să vedeţi că se va face bine !  Se va trezi din Comă !!!Aşa simt eu în sufletul meu !
Să ne rugăm cu toţii dragilor, pentru Michael ! Dacă Michael se va trezi din COMĂ, voi dragilor , cunoaşteţi ADEVĂRUL  ADEVĂRAT, despre trezirea lui din COMĂ ! Apoi, va afla O Lume întreagă, că DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI a înfăptuit O MARE  ŞI  UIMITOARE  MINUNE !
                                 Cu dragoste şi preţuire,
                                                      Maria !



P.S.  Mai jos am adus cateva stiri despre CAMPION !
               

Veşti bune despre MICHAEL SCHUMACHER. Starea sa se îmbunătăţeşte

GALERIE
schumacher
  • schumacher
-+
Managerul fostului campion Formula 1 Michael Schumacher a anunţat că starea lui se îmbunătăţeşte, după aproape 100 de zile de când este în comă.
Sabine Kehm, reprezentantul fostului pilot, a reacţionat după ce presa din Anglia a publicat mai multe articole alarmante despre starea germanului.
"Eu pot spune doar atât, există semne încurajatoare", a declarat aceasta.

             

Nicio îmbunătățire a stării luiMichael Schumacher. Piloții Ferrari l-au evocat în Spania

Nicio îmbunătățire a stării lui **Michael Schumacher.** Piloții Ferrari l-au evocat în Spania
De mai bine de o lună, nicio informație nouă nu a apărut cu privire la sta
rea de sănătate a fostului campion din Formula 1, Michael Schumacher. Piloții din Marele Circ nu au uitat însă de problemele grave prin care trece fostul simbol de la Ferrari.
Schumacher se află în continuare în comă, deși în luna aprilie s-a vehiculat informația conform căreia germanul dă semne de trezire și ar putea fi mutat acasă, într-un salon special amenajat.
Condiția sa medicală este, însă, în continuare critică. Starea lui nu permite mutarea, anunță Bild, dar milioanele sale de fani continuă să spere într-o veste pozitivă venită de la Grenoble.
Săptămâna trecută, la Marele Premiu al Spaniei (Barcelona), Schumacher a fost onorat de actualii piloți din competiție. Prilejul nu a fost întâmplător. La Barcelona, Schumi a obținut prima sa victorie din carieră cu Ferrari, în 1996, pe o ploaie torențială.
Fernando Alonso și Kimi Raikkonen, piloții Ferrari, au afișat un mesaj grăitor înaintea cursei: "Ne amintim de prima ta victorie cu noi #forzamichael". Medicii sunt din ce în ce mai rezervați cu privire la șansele de recuperare ale lui Schumacher.
Conform acestora, cu cât perioada de comă se prelungește, cu atât posibilitatea recuperării cerebrale scade exponențial.
72 de victorii a reușit Michael Schumacher cu Ferrari
5 titluri din cele 7 cucerite în carieră au fost reușite cu Scuderia

Un comentariu: