luni, 19 mai 2014

UN CUTREMUR DE PĂMÂNT , URMEAZĂ A AVEA LOC !

                           19  Mai  2014 ora 4, 15  zori  de zi  !

În timp ce dormeam ,simt  cum Lumina Lui Dumnezeu mă trezeşte şi aud un glas, care mă întreabă prietenos :

                   "Vrei  să  scrii ? "!

Am rămas uimită la auzul acestor cuvinte, şi văd brusc cu ochii închişi, văd spre Est, O Mare de Apă tulbure şi învolburată, care a acoperit toate casele, de se mai vedeau pe ici pe colo, câte un vârf de acoperiş.
Totul era o apă ....şi fără  Pământ !
Apoi, într-o lumină albă extrem de strălucitoare, mi se arată o Măsuţă din lemn, şi pe care Măsuţă, erau multe bucăţele de hârtie albă, făcute ferfeniţă.
Brusc, hârtia de pe Măsuţă începe a se cutremura tare.
Era Un Cutremur puternic, şi care ţinea mult ca şi timp.
Deşi în acea încăpere era întuneric, O LUMINĂ albă orbitor de strălucitoare, ca O RAZĂ de Soare, lumina Măsuţa cu hârtiile făcute ferfeniţă, ca să le pot vedea cât de tare se cutremură.
Dragii mei, eu nu ştiu când şi unde anume va avea loc acest Cutremur, dar stiu cu certitudine că, România va fi ocrotită de BUNUL  DUMNEZEU şi de Maica  Domnului, şi nu vor fi Cutremure devastatoare !
Vom auzi însă de acest Cutremur , şi vom fi neputincioşi, având în vedere INUNDAŢIILE  CUMPLITE din Lume !
Să avem Credinţă tare şi Dragoste multă pentru BUNUL  DUMNEZEU şi pentru MAICA  SFÂNTĂ, să ne iubim Aproapele ca pe noi înşine, şi vom fi ocrotiţi şi izbăviţi de tot necazul si de tot răul .    
                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu