sâmbătă, 17 mai 2014

UN INCENDIU DEVASTATOR , URMEAZĂ A AVEA LOC !!!

                                        17  Mai  2014  ,ora 21,50 !

Dragii mei, în timp ce scriam aici pe Blog , la articolul anterior,brusc ochii mi s-au închis o clipă , şi văd cu ei închişi spre Apus, un Cer de ziuă ,dar uşor înorat.
Sub un astfel de Cer, pe Pământ, vedeam cum  arde O Clădire !
Vedeam un foc imens,  un fum extrem de dens, şi care fum din pricina intensităţii lui, avea 3 culori : albastru intens, negru intens şi alb dens !
Un astfel de fum ,ieşea din Clădirea mistuită de flăcări, ce era spre Apus.
Incendiul care urmează a avea loc, va fi de- vas -ta -tor !!!
Nu stiu ziua si locul unde va avea loc acest INCENDIU !
Dar ştiu că, nu va fi un Incendiu obişnuit ! Va fi un Incendiu cu adevărat dezastruos !
Din păcate, eu văd toate aceste nenorociri, dar nu pot face absolut nimic ca să le opresc !
Mă rog zi şi noapte la BUNUL  DUMNEZEU  şi MAICA  DOMNULUI, ca să oprească aceste nenorociri, dar nu e după voia mea, ci după Voia  Lui Dumnezeu.
         Să ne rugăm cu toţii dragilor, sa ne întoarcem cu faţa către DUMNEZEU şi să ne căim de păcatele noastre, încercând să împlinim din dragoste Poruncile Sale.
                                    Şi tot cu dragoste, Maria.

                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu