vineri, 23 mai 2014

UN MIC OZN , LÂNGĂ SFÂNTA BIBLIE !

                               Hristos  a Inviat , dragii mei !

                                  19 Februarie 2014, ora 22,33 !

Mă rog la această oră dragilor !Stau în genunchi singură în camera mea, şi încep Sfânta Rugăciune. 
Brusc ,simt Lumina Lui Dumnezeu care mă face să tresalt, sa mă clatin puternic, şi astfel văd liber, lângă Sfânta Biblie  O  SFERĂ , mare cât palma unui copilaş. 

                         

Cu aproximaţie aşa arăta SFERA, ce se rotea la circa 10 cm, deasupra Bibliei Sfintei. 
OZN -urile dragilor, se învârt întotdeauna de la dreapta la stânga; în inversul acelor de ceasornic.
Tot aşa se învârtea si această Sferă neagră, pe care o vedeam de deasupra ei, şi avea niste linii ca nişte spiţe, la partea de deasupra, ce veneau din mijlocul ei, de la nucleu.
Priveam cu ochii deschişi la acest OZN si eram uimită că insista numai deasupra SFINTEI BIBLII, ca si cand ar scana-o !
Îl vedeam cum se rotea de la dreapta la stanga si îi auzeam bâzâitul strident !
Într-o clipă dispare, precum glonţul din gura puştii, iar aum văd cu ochii închişi,spre Apus, UN  CER  ROŞU, UN  CER  ÎNSÂNGERAT !!!
Nu era un roşu ca la apus de Soare, ci era un  roşu ca de sânge.
Da fraţilor, Cerul  era însângerat !
Dragii mei, EXTRATERESTRI  EXISTA !  OZN -urile sunt modul lor de a se deplasa din SFERA  LOR, care se află după SOARE. 
Acolo este casa lor, planeta lor, după Soarele nostru care ne încălzeste Pământul.
Să-i acceptăm fratilor şi de ce nu...să le spunem  Bun Venit !

                   Cu dragoste ,Maria

Un comentariu:

  1. Dna Maria si eu sant destul de familiarizat cu asa numitele OZN cat si de paleoastronautica.Am putea sa tinem legatura. Stiu ca tara noastra are un dar de la D.zeu sa se ridice in picioare. Este tara cea mai iubita de Domnul ca este poporul cel mai umilit ,vandut si revandut. Cum spunea Gupta Swami sau mai in trecut Sundar Singh ambele profetii sant aproape la fel cred ca asta ne este destinul in bine pana la urma. Ce spuneati si dvs.despre OZN si extraterestrii care s-au reintors pe Terra la momentul oportun in care EI ne urmaresc si acum sa nu facem vreo boacana ( asa ca santem copii unei specii de extraterestrii ) in conflictul din Ucraina si nu numai.

    RăspundețiȘtergere