sâmbătă, 26 iulie 2014

DĂ - MI DRUMUL ! DĂ - MI DRUMUL SPRE RAI !

                              8  Noiembrie  2002, ora 5,05 zori de zi !


Dragilor, oare cine nu doarme la această oră de noiembrie ?
Şi eu dormeam la această oră dragii mei, dar iata că, O  Lumină albă stralucitoare, ma face sa tresalt pe patul meu, si astfel, ma trezesc şi aud un glas care strigă cu disperare :

                    "Dă-mi drumul !
                 Dă-mi drumul !
                 Dă-mi drumul ,spre Rai !" 

Iar glasul se pierde dragilor ,de parcă nu ar mai fi avut putere ca să strige.
Iar un alt glas ,spune blând :

                                "Nu putem grăbi lucrurile,
                                 mai devreme decât sunt.  
                   Ele aşa sunt lăsate de la Dumnezeu !
Şi ca şi cum, ar fi fost întrebat de ÎNSUŞI DUMNEZEU, glasul răspunde :
                   Bandajez Dumnezeule ! 
                   Bandajez Dumnezeule Mare,
                                        cu Numele Tău !
        Slavă Tatălui, şi Fiului şi Sfântului  Duh...!"

Dragii mei, trebuie sa ne îngrijim în această viaţă de sufletul nostru, ca sa nu fim aflaţi nepregătiţi, atunci când DUMNEZEU ne va chema la EL, si sa nu fim nevoiti, ca să strigăm si noi cu disperare : "Dă-mi drumul, dă-mi drumul spre Rai "!
Ci să ne pregătim, încă din această viaţă grabnic trecătoare, drumul nostru spre veşnicie, şi care drum, să fie numai spre RAI. 
Să-l rugăm pe Îngerul nostru păzitor, ca să ne bandajeze sufletul cu NUMELE  DOMNULUI, încă din această viaţă şi astfel vom putea spune şi noi,făcând semnul Sfintei Cruci...
"Slavă  Tatălui şi Fiului şi Sfântului  Duh...!" 
Iar PREA  SFINTEI  NĂSCĂTOAREI  de DUMNEZEU , să-I aducem o astfel de Rugăciune curată :
              Miluieste-ne pe noi, Prea Sfântă şi Prea Curată Fecioară Maria, şi du Rugăciunea noastră la Prea Scump Fiul Tău şi Mântuitorul nostru !
                                   Cu dragoste , MARIA .  

 

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu